Kan ik al met Samsung Pay betalen in België? Bekijk bericht
Beste, De mogelijkheid is er wel om met samsung pay te betalen maar dit hangt ook van je bank af en ... Bekijk bericht
Hi Bixby! Hoe maak ik een back-up via Smart Switch? Onze Apps & Services maken je Samsung ervaring compleet!
| Custom List Message Item |
|---|
|
Kan ik al met Samsung Pay betalen in België? Bekijk bericht Beste, De mogelijkheid is er wel om met samsung pay te betalen maar dit hangt ook van je bank af en ... Bekijk bericht |
|
Op mijn S23 Ultra kan de Samsung Music app geen WMA muziekbestanden afspelen, terwijl dit op mijn vorige S21 dit nog wel perfect mogelijk was. ... Bekijk bericht Bedankt voor jouw reactie DocJB, Ik kan begrijpen dat je het raar vind dat het een bepaald formaat n... Bekijk bericht |
|
Ik heb de melding gekregen dat mijn gegevens verwijderd gaan worden van mijn Samsung cloud omdat ik te lang geen gebruik heb gemaakt hiervan. Wat... Bekijk bericht Bedankt voor jouw reactie Elfke78, Tegenwoordig zijn de meeste diensten Cloud abonnement diensten ge... Bekijk bericht |
|
Ik heb geen vertrouwde agents en ik ben gehackt Bekijk bericht Goedemorgen @Dieter15 , De kans dat je telefoon gehacked is is dusdanig klein dat het zeer onwaarsch... Bekijk bericht |
|
Op men a36 zijn alle foto's die ik neem zijn alleen maar heic bestanden ja kan ze niet op je laptop bekijken Bekijk bericht |
|
I often need #screenshots but some apps are protected from taking a screenshot to avoid intruders. So instead of completely disabling the feature,... Bekijk bericht Samsung cant solve this. Its up to the app developers to decide if their app is protected or not. Bekijk bericht |
|
Weet iemand hoe dit komt? Ik zie mijn route niet op de app van Samsung Health? Vorige wandeling wel, nu niet.. Nochtans staat GPS... Bekijk bericht Hallo @Sarina2688, Dat is inderdaad bijzonder. Je verwacht natuurlijk gewoon dat de functie en app g... Bekijk bericht |
|
Zie de foto's staan ik (ik denk de SamsungCloud) maar hoe kan ik ze terugzetten in de originele map ?? Bekijk bericht |
|
Na 2 systeemupdates had ik problemen met messenger,oa met gifs. Laatste tip was de app volledig verwijderen en dan terug installeren. Verwijderd... Bekijk bericht Juist vernomen dat het idd door de update komt,alle chats zijn nu end to end versleuteld oa,behalve ... Bekijk bericht |
|
Hallo, Na update van mijn Galaxy S24 Ultra naar de nieuwste versie ( android 16 - one u 8.0) werkt Google Discover niet meer. Kan de pagina wel... Bekijk bericht Goedemorgen @yds , Heb je deze app al rereset via instellingen > Apps > naam van app > opslag > gege... Bekijk bericht |
|
Apparaat login s22 ultra Samsung Bekijk bericht Goedemorgen @Kevin_69 , Heb je ook een vraag? Op deze manier snapt niemand er wat van wat de bedoeli... Bekijk bericht |
|
Waarom werkt sinds kort de health monitor app niet meer met mijn galaxy 6 classic smartwatch om mijn bloeddruk te meten, dit werkte voordien... Bekijk bericht Check de app reviews in Google Play Store. Rapporteren via uw telefoon Google menu Bekijk bericht |
|
Hallo, ik wil mijn emailadres wijzigen van mijn samsungaccount. Mijn vraag is of dan ook al mijn gegevens verdwijnen. Back-up van mijn telefoon,... Bekijk bericht Hallo @Sarah982, Dat is een goede vraag! Ik help je graag hiermee. Jouw gegevens verdwijnen niet, je... Bekijk bericht |
|
Ondanks dat in mijn profielinfo de taal op Nederlands staat en land op Nederland krijg ik nieuws en tips, voordelen, enzovoort in het Spaans te... Bekijk bericht Hallo ErikBot, Wij kunnen op afstand dan met je meekijken door middel van onze "Hulp op Afstand" ser... Bekijk bericht |
|
De app van Deep Time Walk laat zich niet downloaden, noch installeren op Galaxy S25 Ultra. Ik heb binnenkort een DTW Facilitator Training. Dus :... Bekijk bericht Bedankt voor jouw reactie Joker1953, Dat wil niet zeggen dat de app-ontwikkelaars het compatibel heb... Bekijk bericht |
|
Ik ontving emails dat mijn samsung account binnenkort zou gewist worden conform de wetgeving. Dat wil ik niet. Is het voldoende om aan te melden... Bekijk bericht Dat is mooi Members_OtmdlMF, Jouw Samsung Account wordt dan officieel gebruikt. Je hoeft je geen zor... Bekijk bericht |
|
Sinds enkele dagen gebeurt het volgende op mijn tablet A9+: als ik Gmail open en een bericht aanklik zie ik alleen de header van het bericht... Bekijk bericht Dat is mooi om te lezen Erikbot, Bedankt voor het delen van de oplossing en ik wens je nog veel plez... Bekijk bericht |
|
Ik heb veel verschillende mensen staan in mijn galerij. Maar het categoriseren werkt niet. Het werkt maar voor één persoon. Heeft iemand een... Bekijk bericht |
|
Ik vind geen enkele app die via FM radiosignaal ontvangt. Iemand een suggestie? Bekijk bericht A14 ondersteunt samsung radio niet meer. Xcover 4 deed dat wel met behulp van bedrade oortjes die al... Bekijk bericht |
|
Ik heb geprobeerd om de cache van Google te wissen en opnieuw op te starten, maar het werkt al meer dan 2 weken niet. Ik heb... Bekijk bericht
Dat is erg mooi om te lezen Murhaf, Ik wens je nog veel plezier met jouw S25! Wanneer je nog vragen ... Bekijk bericht |