Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Melding Google account gehackt

(Onderwerp aangemaakt op: 14-04-2024 02:33 PM)
341 Weergaven
KOufkir
Journeyman
Opties
Hoi
Laatst heb ik een website van een restaurant geopend waarbij ik gelijk een melding kreeg dat mijn telefoon gehackt is. Heb Google en chroom gelijk verwijderd. Ik krijg nu al twee weken een melding dat mijn account is gehackt. Zie foto. Wat moet ik hiermee 

image


0 Likes
14 Antwoorden
Neo001
Legend
Opties

In welke app krijg je deze melding?

Klik niet op links, dit kan phishing zijn.

Geschiedenis en browsercookies wissen in Chrome. Log in op Google Account in een apart browservenster (en niet via dat bericht) en wijzig uw wachtwoord. Je kunt ook 2FA instellen.

Patrick
Samsung Members Star ★★
Opties
Goedemiddag,

Dit is nep. gewpon reclame om je ergens naar toe te lokken. Negeer dit maar. Je kan het beste Chrome even verwijderen en opnieuw downloaden en installeren.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
KOufkir
Journeyman
Opties
Heb alleen verwijderd. Maar de meldingen blijven komen
0 Likes
KOufkir
Journeyman
Opties
De app Google. Ga ik even doen me w8 wijzigen. Dank voor de tip
Patrick
Samsung Members Star ★★
Opties
Dan zal het aan een andere app liggen. Ik zou even de laatste apps die je hebt geïnstalleerd 1 voor 1 verwijderen totdat het stopt.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @KOufkir,

 

Bedankt voor jouw bericht. Heeft de tip van Patrick geholpen?

 

Met groet,

Ajay 

Community-moderators-signature-jan24-reveal-800x200
0 Likes
Séverine1
Apprentice
Opties

Is het ondertussen opgelost? Mijn man had deze morgen net hetzelfde voor, maar dan afkomstig van Chrome re-captha version 3 (zie foto). Niet op de linken klikken inderdaad, dit is net om je te hacken. Wij hebben allereerst via de pc gecheckt of zijn Google account effectief gehackt was, wat dus niet het geval bleek. Ondertussen ook de beveiliging opgekrikt om te voorkomen dat hij ooit echt gehackt zou worden (tweestapsverificatie, herstelnummer..). Je krijgt die meldingen omdat je op een bepaald moment een website hebt bezocht die je vroeg of ze je meldingen mochten sturen, waarop je 'ja' hebt geklikt. Hoe je ze verwijderd: ga naar 'Apps' en klik op 'Chrome'. Vervolgens ga je naar 'Meldingen'. Klik op 'Instellingen meldingen in app Chrome'. Daar zie je welke meldingen geblokkeerd en toegestaan zijn. Klik op 'Toegestaan' en kijk welke site er tussen staat die er niet hoort. Bij mijn man was dit de site re-captha version 3 ... Klik op de site(s) waarvan je geen meldingen meer wil krijgen en schakel meldingen uit (balkje meldingen toestaan op uit). De meldingen zullen onmiddellijk verdwijnen. Ik vermoed dat jij dit ondertussen niet meer zult nodig hebben, maar wellicht dat iemand anders die dit voorheeft hier mee geholpen is.

Séverine1
Apprentice
Opties

Het lukt blijkbaar niet om de foto te posten, de foto is niet zichtbaar in m'n post, er staat alleen een link en bij het aanklikken lukt het niet om te openen. Ik heb hem dus maar terug verwijderd

 

KOufkir
Journeyman
Opties
Bedankt allemaal. Ik ga het proberen
0 Likes