- Verlies van signaal in tunnels, desondanks Tunnel Beacons optie aan staat in Google Maps settings - Google Maps op Belgische... Bekijk bericht
Hi Bixby! Hoe maak ik een back-up via Smart Switch? Onze Apps & Services maken je Samsung ervaring compleet!
Custom List Message Item |
---|
- Verlies van signaal in tunnels, desondanks Tunnel Beacons optie aan staat in Google Maps settings - Google Maps op Belgische... Bekijk bericht |
Na gisteren het leegmaken van Google, Google Play Services en Android Auto cache en data werkt voice assistant niet meer in de wagen. Telkens bij... Bekijk bericht |
In de map met niet verzonden zie ik boven de emails altijd NordVPN staan alhoewel ik die VPN al lang heb gedeletet. Ik weet niet of dat er iets mee... Bekijk bericht |
Hello community, Is someone using successfully the private DNS functionality on his samsung phone? Settings >... Bekijk bericht Hallo @Sensei-san, Thank you for your message, including the solution. You can submit an error repor... Bekijk bericht |
Does anybody know how to adjust the size of the corners around widgets and folders? Searched Goodlock but could not find a setting... ... Bekijk bericht |
Waarom kan ik wel via de app 'Global goals' betalen met Google Pay en niet via de app YouTube Music? Als ik probeer meldt de app een... Bekijk bericht Bedankt voor de update Roooww, Ook bedankt voor het delen van de mogelijke oplossing. Je kan ons ger... Bekijk bericht |
Is het bij jullie handig om gegevens van een oude gsm Samsung naar een nieuwe gsm Samsung over te zetten? Bekijk bericht Bedankt voor jouw reactie @Roooww, Van bepaalde app wordt niet de lokale data meegenomen. Sommige ap... Bekijk bericht |
All geruime tijd merk ik dat de vertaalprogramma slecht werkt. Vooral geregeld het Nederlands. Ik zet met dat wereld bolletje de correcte taal neer... Bekijk bericht Gboard downloaden en als standaard toetsenbord zetten .die hebben beter, zelfs perfect vertaling , b... Bekijk bericht |
Beste,Ik wens "Samsung wallet" te gebruiken voor een "digital key" voor het ontgrendelen van mijn wagen.Als ik de app samsung... Bekijk bericht Hallo @hnjtddvjllp, Bedankt voor het gebruik van de Samsung Wallet-app. Sinds recent is Samsung Wall... Bekijk bericht |
App week geleden geherinstalleerd om deze error. Vandaag weer van hetzelfde. Iemand dat hier een oplossing voor heeft? ... Bekijk bericht |
Support van Samsung trekt toch echt op niks? Nog iemand met slechte ervaring? Ze beloofden om te bellen maar nooit meer gebeld geweest. Personeel... Bekijk bericht |
Ero molto soddisfatto del mio Flod 6 acquistato il 24 agosto. Purtroppo a gennaio mi è comparsa spontaneamente una linea bianca mentre scrivevo.... Bekijk bericht |
área🥰 One biggest love for the lovers Bekijk bericht |
Dear developers and managers, Please, do not stop developing "Reminder". Here are some things to consider and SOLVE, and I... Bekijk bericht Hello @DeniDOsh , There are no developers here. You can use the Samsung Members App > support > and ... Bekijk bericht |
Beste, Ik ben overgeschakeld van een samsung A51 naar een samsung A55. Ik heb dus een probleem in mijn gaming hub! Al... Bekijk bericht Als je ingelogd ben wel maar anders niet dan heb je pech misschien wel met google play games Bekijk bericht |
Android laat toe dat QR codes gegenereerd worden van gekende SSIDs (Wifi spots). Dit is naar jongeren (tegenwoordig zelfs +18j jongeren) zowat... Bekijk bericht Ik heb dit ook via members gevraagd. Die geven me het onzinnige advies: "dat moet je checken bij je ... Bekijk bericht |
Beste Er is dus al een tijdje geen "read" tab meer in samsung free in Europa. Wat ik wel jammer vind, maar ik weet nog altijd niet... Bekijk bericht |
Ik heb in de Samsung Health app op mijn smartphone (S23) een trainingsprogramma ingepland met drie wekelijkse sessies. Sinds vorige week draag ik... Bekijk bericht |
Beste Ik heb mijn account aangemaakt met een Gmail-e-mail, maar ik heb geen toegang meer tot die e-mail. Wanneer ik bepaalde informatie in mijn... Bekijk bericht Hallo @Mage1905, Bedankt voor jouw bericht. Het is inderdaad zuur wanneer je voor verificatie niet m... Bekijk bericht |
KAN MJIN GROOTTE VAN LETTERS BIJ TYPEN VAN MIJN BERICHTEN NIET VERKLEINEN IS ZONDER AKTIE VSN MIJN UTRA GROOT G ... Bekijk bericht Instellingen/display/tekstgrootte en opmaak. Daar zou je de lettertype en grootte moeten kunnen wijz... Bekijk bericht |