Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Krijg een icoon niet weg

(Onderwerp aangemaakt op: 02-08-2021 02:39 PM)
729 Weergaven
Mortified
Apprentice
Opties
  1. 20210802_143103.jpg

Iemand enig idee wat dit icoontje betekent?

Het is een UI systeem notificatie. Krijg het maar niet weg. Ik kan elke notificatie wissen behalve deze. Bij voorbaat dank.

0 Likes
7 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Heb je het toestel al eens opnieuw opgestart? Als het dan weer komt en niet verdwijnt maak dan even een sceeenshot. Niet een vage foto.

Dat icoonje krijg je meestal even in beeld nadat het toestel is herstart.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Mortified
Apprentice
Opties

Ja sorry voor de vage pic. Ben op mijn werk. Het icoontje staat er elke keer als ik hem aandoe. Normaal ook met een "klok" icoontje erboven maar die kan ik "wissen" ik kan elke notificatie wissen behalve deze. En ik heb geen flauw idee what het is of moet voorstellen. 

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Ik heb dit icoontje ook bij het opstarten, is heel normaal en gaat vanzelf weg. Dus bij jou gaat het niet weg? Kan niet bij het opzij swipen ervan op een instelling wieltje klikken en verbergen?
0 Likes
Mortified
Apprentice
Opties

Ik zal nog eens goed bij instellingen kijken en onder "notificaties" dan. Vind het opzich niet zo erg om het in beeld te hebben hoor, maar aangezien ik niet weet wat het betekent had ik het idee dat mijn telefoon mischien niet goed werkte of dat ik een update heb gemist ofzo? (ondanks dat dat automatisch gaat) of mischien iets met de batterij? (het ziet er maar vreemd uit)

Dus het is meer een beetje als een soort van "jeuk" die je maar niet kunt krabben haha. Want ik heb de telefoon al een paar maanden, maar i he  nog nooit dit icoontje gezien. Die kwam zomaar ineens en er staat verder ook niks bij. Op internet kan ik dit icoontje ook niet vinden. 

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Even mijn telefoon herstart om het te laten zien. Maar bij mij verdwijnt het icoontje na 2 seconden.Screenshot_20210802-161452_One UI Home.jpg
Mortified
Apprentice
Opties

Ik zie het idd. Nou ja dan maar afwachten tot het vanzelf verdwijnt denk ik. Het is dus in ieder geval niets vreemds (behalve dan dat het bij mij niet weggaat)

Ik neem hier wel genoegen mee. Bedankt voor je antwoord en dat je ook nog een screenshot hebt gemaakt. Ik waardeer het zeer!

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Je zou ook nog via de Samsung Members app via ondersteuning een foutrapport kunnen aanmaken. Zodat de ontwikkelaars kunnen kijken waar het bij jou mis gaat en eventueel in de toekomst via een update een correctie kunnen meebrengen voor mensen die hier last van hebben.