Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Kan niet meer scrollen in mail

(Onderwerp aangemaakt op: 2 weken geleden)
137 Weergaven
JorisC
Journeyman
Opties

Als ik een email geopend heb en wil antwoorden op die email, dan kan ik in die omstandigheid niet meer scrollen in die email. (in de oorspronkelijke email, dus zonder op "antwoorden" te klikken kan ik wel nog scrollen.) Dit is wel vervelend, want ik kan dan tijdens het antwoorden niets meer daaronder lezen. Heb al de cache en gegevens verwijderd, ook al de app verwijderd en opnieuw geinstalleerd, maar het probleem blijft... Ik heb een Samsung A36

35 Antwoorden
Dees
Journeyman
Opties
Gewoon de standaard Samsung e-mail app. Ik heb een Flip 7 en heb het ook sinds kort.
Graag een oplossing!
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Het beste is om dan een foutrapport hierover in te dienen via de Samsung Members-app. Mijn collega's kunnen dit dan verder onderzoeken en nagaan of dit met een update vanuit ons kan worden verholpen.

-------------------------------
1. Reproduceer het probleem
2. Leg het vast op foto of video (zover het kan)
3. Druk lang op het Samsung Members-pictogram op het scherm Apps en tik op Foutrapporten
4. Tik op OK in het pop-upvenster voor het verzenden van systeemloggegevens
5. Selecteer Symptoomcategorie
6. Beschrijf het probleem in detail, voeg de nodige screenshots/foto’s/video’s toe en druk daarna op verzenden.
7. Stuur tevens gelijk binnen 10 minuten na reproductie een foutrapport op met de bijbehorende logs. Tijdens het versturen van een foutrapport dien je de systeemlogs verzenden vakje aan te vinden. Zo krijgen we de logs binnen.

Je kan ons gerust laten weten of het indienen van het rapport is gelukt.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
ErikdB
Apprentice
Opties

Ik heb hetzelfde probleem met mijn S24 en standaard samsung email. Volgens mij sinds de laatste update. Dit is heel irritant. Heeft iemand al een oplossing?

0 Likes
A54phone
First Poster
Opties
Ik heb hetzelfde probleem met A54. Is er al een oplossing?
0 Likes
Catharine-
First Poster
Opties
Precies hetzelfde probleem.
0 Likes
Ven-bma
First Poster
Opties

Ik hoor graag of een antwoord is. Het is zeer vervelend. Telefoon Z-fold 5. Probleem begonnen na update deze week.

0 Likes
geenideeeeen
Student
Opties
Ik heb sinds 2 of 3 dagen ook dit probleen
BobJans
Student
Opties

Ik heb eveneens sedert 3 dagen hetzelfde probleem, Samsung A52.

Blijkbaar is er recent bij een aantal mensen dit probleem opgedoken. Daarom: is er recent iets gewijzigd bij bijv. de software van Samsung zelf? Kan de community manager daar iets meer over zeggen.

0 Likes
Members_T66kJ7y
First Poster
Opties

Ik heb dit probleem ook met Samsung mail app icm S25 Ultra

Mvg

Arjan

0 Likes
Feij
Apprentice
Opties
Tja met mijn A54ɓ hetzelfde probleem. Kan niet scrollen bij beantwoorden naar de te beantwoorden brief en na 14 regels verdwijnt de cursurregel onder het toetsenscherm. Heb dit sinds begin november🙏
0 Likes