Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Kan niet meer scrollen in mail

(Onderwerp aangemaakt op: 3 weken geleden)
794 Weergaven
JorisC
Journeyman
Opties

Als ik een email geopend heb en wil antwoorden op die email, dan kan ik in die omstandigheid niet meer scrollen in die email. (in de oorspronkelijke email, dus zonder op "antwoorden" te klikken kan ik wel nog scrollen.) Dit is wel vervelend, want ik kan dan tijdens het antwoorden niets meer daaronder lezen. Heb al de cache en gegevens verwijderd, ook al de app verwijderd en opnieuw geinstalleerd, maar het probleem blijft... Ik heb een Samsung A36

35 Antwoorden
Ajay-A
Community Manager
Opties

Dat is inderdaad bijzonder @JorisC,

Ik help je graag! Om welke mail-app gaat het?

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes
Armit
Student
Opties
Ik heb het zelfde. Ik vermoed na de laatste update van de s24. Het is in de standaard mail client. Ik wilde een screen recording toevoegen maar dat kan niet Ik lees graag wat de oplossing is.
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Ook bedankt voor jouw melding hierover @Armit,

Om welke app gaat precies? Die van Samsung of een andere zoals bijvoorbeeld Outlook?

Heb je ook geprobeerd het cachegeheugen te verwijderen via het Recoverymenu? Als dit niet het geval is, schakel jouw toestel uit en verbindt het aan je computer. Houd vervolgens de knoppen Volume omhoog en Aan/uit ingedrukt totdat je het Android-logo ziet. Na een paar seconden wordt de Recoverymenu opgestart. Selecteer 'Wipe cache partition'' en daarna 'Reboot systeem now'.

Je kan ons gerust laten weten of het heeft geholpen.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Armit
Student
Opties
Het gaat om de email Samsung app
0 Likes
Armit
Student
Opties
Blijft bij deze recovery wel alle mail accounts behouden die in de app staan ?
Ik heb al het cach gewist via de app zelf en er. Soft reset gedaan.
0 Likes
Armit
Student
Opties
Het gaat om de Samsung email app op de S24. Ben ik niet de configuratie kwijt als ik je voorgestelde procedure uitvoer?
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Alle gegevens, apps, foto's, bestanden en instellingen blijven op jouw toestel staan. Alleen de werkgeheugen van het gehele toestel wordt geleegd. Dit helpt vaak met het oplossen van issues van bepaalde apps en van het toestel.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Fritsw
First Poster
Opties
Ik heb hetzelfde probleem. Al veel geprobeerd maar het lost niet op.
0 Likes
Dees
Journeyman
Opties
Hier dus nog iemand. 😡
Graag een oplossing!!!!
0 Likes