Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Inloggen kinderaccount

(Onderwerp aangemaakt op: 24-03-2025 07:53 PM)
167 Weergaven
Mimoe79
First Poster
Opties
Ik heb voor mijn dochter een kinderaccount aangemaakt. Als zij hierop probeert in te loggen krijgt zij de melding: kan niet inloggen omdat het land of de regio van deze telefoon niet overeenkomt met het land of de regio van je account. Hoe kan dit opgelost worden?
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
mollie319
Big Cheese
Opties

Hoi @Mimoe79 

de aanduiding SKZ betekend dat dit toestel geschikt is voor de markt van Kazachstan en niet voor de Europese/Nederlandse markt.

Daardoor krijg je die melding: kan niet inloggen omdat het land of de regio van deze telefoon niet overeenkomt met het land of de regio van je account

Waar heb je dit toestel gekocht?

Als je het net gekocht hebt, zou ik als ik jou was kijken dat je je toestel kunt retourneren eventueel omruilen voor een Europees exemplaar, anders geld retour en een toestel kopen in de Samsung Shop zodat je zeker weet dat je de juiste versie koopt

Peace & Β ωild!
In This Galaxy, On My Galaxy and Beyond!
Alledaags: S25 Ultra/Z Fold6, Watch Ultra, Galaxy Ring, Book4 360, Tab S10 Ultra, Buds3 Pro, SmartTags2
Familie: Z Fold5, Watch7, Tab S9, Buds3 Pro

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

8 Antwoorden
mollie319
Big Cheese
Opties

Hallo @Mimoe79 

Dat is ook vervelend dat dit niet werkt.

Zou je kunnen doorgeven wat er staat bij:
Instellingen > Info telefoon > Softwaregegevens  en dan bij Software serviceprovider

Bij voorbaat dank

Peace & Β ωild!
Alledaags: S25 Ultra/Z Fold6, Watch Ultra, Galaxy Ring, Book4 360, Tab S10 Ultra, Buds3 Pro, SmartTags2

Mimoe79
First Poster
Opties
Zie foto20250324_195827_1000014452_1742842716.jpg
0 Likes
Oplossing
mollie319
Big Cheese
Opties

Hoi @Mimoe79 

de aanduiding SKZ betekend dat dit toestel geschikt is voor de markt van Kazachstan en niet voor de Europese/Nederlandse markt.

Daardoor krijg je die melding: kan niet inloggen omdat het land of de regio van deze telefoon niet overeenkomt met het land of de regio van je account

Waar heb je dit toestel gekocht?

Als je het net gekocht hebt, zou ik als ik jou was kijken dat je je toestel kunt retourneren eventueel omruilen voor een Europees exemplaar, anders geld retour en een toestel kopen in de Samsung Shop zodat je zeker weet dat je de juiste versie koopt

Peace & Β ωild!

Mimoe79
First Poster
Opties
Was er al bang voor. Bij bol.com gekocht
0 Likes
mollie319
Big Cheese
Opties

Balen zeg. Maar de verkoper was wsl niet Bol.com

Heel vervelend voor je, mooier kan ik het helaas niet maken voor je.

Peace & Β ωild!

Mimoe79
First Poster
Opties
Nee dat klopt. Zou de telefoon wel gewoon de updates ontvangen? Of zou dat ook een probleem zijn?
0 Likes
mollie319
Big Cheese
Opties

Als er een update uitkomt voor de Regio Kazachstan, komt die ook op dit toestel, maar kan ook zomaar stoppen qua updates. Geloof me, je wilt echt een Europees toestel.

Maar vaak ontbreken er nog andere zaken, zoals bij de telefoon heb je GEEN spamfilter of bij de weer app heb je geen (regen) Radar gegevens en wellicht nog meer zaken die ontbreken.

Peace & Β ωild!

Mimoe79
First Poster
Opties
Oke de updates vind ik het belangrijkst. De telefoon is van mijn dochter van 10 jaar en zij doet er eigenlijk alleen spelletjes op.
0 Likes