Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

In playstore wordt iedere keer automatisch geprobeerd om apps te verwijderen.

(Onderwerp aangemaakt op: 05-10-2023 02:01 PM)
829 Weergaven
NinaFrl
Helping Hand
Opties
Hallo,

Ik heb iets vreemds opgemerkt in Google playstore. 
Iedere keer zodra ik Google playstore open en naar geïnstalleerde apps ga, wordt er automatisch geprobeerd om apps te verwijderen. (Zie onderstaande screenshot's) Ik stop de actie en heb ook een screenshot daarvan gemaakt. Tevens klopt de update qua grootte niet? En nu kan Google playstore ook niet meer updaten naar de nieuwste versie. Iemand ideeën? 

image
Tevens klopt de update qua grootte niet ☝️👇

image

image

image

image
☝️👇 Deze klopt ook niet qua grootte. 

image

image
☝️ ik zag dit voorbij komen?

image
☝️ Deze klopt ook niet.

image
☝️ regelmatig heb ik ineens geen internetverbinding meer. Na opnieuw opstarten van playstore soms wel, soms niet. 

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image
☝️ deze klopt ook niet qua update grootte. 

0 Likes

3 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Het is normaal dat er verwijderen en openen staat. Misschien die antivirus app verwijderen, heb je niet nodig op Android. Het zou kunnen zijn dat die het tegenhoudt.

Ga anders even naar instellingen > apps > Google Playstore en Play services. En dan bij beide opslag > gegevens wissen. Werkt het daarna beter?
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Het is geen app van Google of je zoiets kan vertrouwen is ook maar de vraag. Dit soort apps kun je vaak beter niet installeren 😉

Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Zoiets dacht ik al, dat of de vpn verbinding. Het is heel vervelend maar dit soort apps veroorzaken vaak veel issues. Je kunt beter helemaal niks installeren dat andere apps scant op problemen of virussen / malware. Android is veilig genoeg vanuit zichzelf.

11 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Waar zie je dan dat er apps worden verwijderd? Ik zie enkel dat je apps geüpdatet worden. Hoezo zouden de updates qua grootte niet kloppen dan? Ik zie niks vreemds op je screenshots.
NinaFrl
Helping Hand
Opties
Ik zie bij apps geen update staan, er staat dan alleen verwijderen. Zoals bij Voice Acces, VirusTotal Mobile, Stop Heling, Samsung Push Service, Samsung Calculator, Google Partner Setup, En bij Google Chrome staat 215 kb . 0% van 52,22 mb en bij Google Chrome Beta staat 269kb . 40,30 mb. Bij Android System Webview staat 5,9mb . 49,47 en bij Google staat 3,3mb . 7,93. Dat is wat ik de laatste tijd opmerk. Het is niet altijd zo geweest. Zodoende dat ik dit hier plaats.
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Op de screenshots is te zien dat alle apps aan het updaten zijn. Zijn de updates nu wel allemaal op 100%?
0 Likes
NinaFrl
Helping Hand
Opties
Bij de apps is dat niet te zien, zie o.a VirusTotal Mobile. Zodra ik het stop, zie ik alleen verwijderen en openen. Klinkt misschien een beetje raar, uit de mond komende van een leek. En nee, ze zijn nog steeds niet op 100%. Google playstore ook niet.
0 Likes
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Het is normaal dat er verwijderen en openen staat. Misschien die antivirus app verwijderen, heb je niet nodig op Android. Het zou kunnen zijn dat die het tegenhoudt.

Ga anders even naar instellingen > apps > Google Playstore en Play services. En dan bij beide opslag > gegevens wissen. Werkt het daarna beter?
NinaFrl
Helping Hand
Opties
Zie deze screenshot's Screenshot_20231005_112430_Google Play Store.jpgScreenshot_20231005_194343_Google Play Store.jpgScreenshot_20231005_195057_Google Play Store.jpg
0 Likes
NinaFrl
Helping Hand
Opties
Het is geen antivirus. Het is een app van Google om te zien welke apps wat qua functies hebben gebruikt.
0 Likes
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Het is geen app van Google of je zoiets kan vertrouwen is ook maar de vraag. Dit soort apps kun je vaak beter niet installeren 😉
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Ik zie op de screenshots dat je een vpn aan hebt staan. Zet die eens uit. Misschien dat die het blokkeert.