Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Ik kan geen video´s meer afspelen

(Onderwerp aangemaakt op: 08-10-2023 04:09 PM)
1161 Weergaven
Members_yS0UhMq
First Poster
Opties

Hey, sinds de laatste grote update kan ik in geen enkele app nog video´s afspelen, niet in YouTube, niet op mijn webbrowser, Facebook of andere apps. Er zijn geen updates beschikbaar van die apps, dat heb ik gecheckt. Als ik een back up maak en ik doe de reset ga ik dan niet terug hetzelfde probleem krijgen? Met vriendelijke groeten uit Antwerpen 

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Neo001
Legend
Opties
Heb je al geprobeerd de telefoon in de veilige modus te starten en te controleren of de video's worden afgespeeld? Als het in de veilige modus werkt, kan het een app van derden zijn.

Als je de back-up herstelt met Smart Switch, kan het probleem terugkeren.

Je kan een kopie maken van de telefoon zonder Smart Switch. Kopieer foto's en andere media naar je computer of een harde schijf/SSD. Zorg ervoor dat je ook een back-up maakt met Samsung Backup. Vergeet niet een back-up te maken van Smasung Pass, Beveiligingsmap en WhatsApp.

Nadat de telefoon is gereset, controleert je of de video's zonder problemen worden afgespeeld. Vervolgens kun je de gegevens terug naar jouw telefoon kopiëren.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 Antwoord
Oplossing
Neo001
Legend
Opties
Heb je al geprobeerd de telefoon in de veilige modus te starten en te controleren of de video's worden afgespeeld? Als het in de veilige modus werkt, kan het een app van derden zijn.

Als je de back-up herstelt met Smart Switch, kan het probleem terugkeren.

Je kan een kopie maken van de telefoon zonder Smart Switch. Kopieer foto's en andere media naar je computer of een harde schijf/SSD. Zorg ervoor dat je ook een back-up maakt met Samsung Backup. Vergeet niet een back-up te maken van Smasung Pass, Beveiligingsmap en WhatsApp.

Nadat de telefoon is gereset, controleert je of de video's zonder problemen worden afgespeeld. Vervolgens kun je de gegevens terug naar jouw telefoon kopiëren.