Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Google maps zonder stemgeluid

(Onderwerp aangemaakt op: 15-06-2024 05:03 PM)
1288 Weergaven
Rob3255
Journeyman
Opties
Sinds kort werkt mijn S23 Ultra niet goed met Google maps. Alle updates uitgevoerd, maar de volume knoppen werken niet meer bij het gebruik van Maps. Ofwel er komt geen geluid meer bij navigatie. Alle instellingen al aangepast, stemgeluid etc. etc..
Iemand meer problemen mee? 
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Ga eens naar instellingen > apps > Google Maps > Opslag > Gegevens wissen. Werkt het hierna weer?
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

6 Antwoorden
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Ga eens naar instellingen > apps > Google Maps > Opslag > Gegevens wissen. Werkt het hierna weer?
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Rob3255
Journeyman
Opties
Super bedankt! Dat is inderdaad de oplossing, het werkt weer! 👍🏻
Rob3255
Journeyman
Opties
Dag Patrick Helaas heeft het niet gewerkt Ja één dag en nu moet ik weer iedere keer opnieuw alle gegevens wissen dus de oplossing was helaas maar van korte duur
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Rob3255,

Bedankt voor jouw bericht. Heb je geprobeerd het cachegeheugen te verwijderen via het Recoverymenu? Als dit niet het geval is, schakelt jouw toestel uit en verbindt het aan de opladen. Houd vervolgens de knoppen Volume omhoog, Aan/uit en Home/Bixby ingedrukt totdat je het Android-logo ziet. Na een paar seconden wordt de Recoverymenu opgestart. Selecteer  'Wipe cache partition'' en daarna 'Reboot systeem now'. Laat ons weten of het gelukt is.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Rob3255
Journeyman
Opties
Hallo Ajay,
Helaas lukt het me niet om het Android logo te zien. Er zit ook geen Bixby knop op mijn toestel. Wel volume en aan/uit. S23 Ultra
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie Rob3255,

Met de Bixbyknop bedoelen we de aan/uit knop mee. Ook niet wanneer je jouw toestel voleldig is opgeladen en het aan een PC en/of laptop verbind met een USB kabel? 

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes