op 25-06-2024 12:08 PM
op 26-06-2024 03:50 PM
Hallo @AmyB02,
Bedankt voor jouw bericht en gefelicteerd met jullie S24! Om na te gaan of dit met een update van uit ons kan worden opgelost, kan je het beste een foutrapport indienen via de Samsung Members-app. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan ook een log van jouw telefoon en krijgen hier dan een beter beeld van. Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold. Laat weten of het lukt.
Met groet,
Ajay
op 30-08-2024 07:54 PM
op 02-09-2024 07:08 PM
Hallo @Patjûh,
Bedankt voor jouw bericht en nog gefeliciteerd met de aankoop van jouw S24! Is dit ook met een cover? Zo ja, dan raden we aan om de cover eraf te halen en weer erin te zetten. Wanneer de issue er dan nog steeds is raden we aan ook een foutrapport hierover in te dienen. Laat weten of het lukt.
Met groet,
Ajay
op 07-10-2024 07:37 AM
Wij hebben ook het zelfde probleem. Het betreft 2 x een Samsung S24 Ultra met SAMSUNG Galaxy S24 Ultra Smart View Wallet. En een Samsung S22 Ultra met SAMSUNG Galaxy S22 Ultra SMART LED VIEW COVER. En een Samsung S22 Plus Samsung Smart Clear View PC Book Case.
Als je cover eraf haalt werkt het wel naar behoren. Mijn Samsung Note 8 samsung met Galaxy Note 8 LED Waltet EF-NN950PB werkt het wel. Graag een oplossing hiervan zou wel fijn zijn.
Albert
op 07-10-2024 09:29 AM
Cover eraf gehaald, video bellen werkt dan goed.
Cover geplaatst op de S24. Video bellen werk 1 keer goed daarna weer dezelfde symptomen.
WhatsApp bellen werkt wel.
Heb nu zoveel instellingen geprobeerd maar geen van alle werkt.
M.a.w. moet je een cover gaan kopen in ieder geval niet van het merk Samsung? Dat is volgens mij de oplossing maar eerst maar afwachten of Samsung dit kan oplossen.
Albert
op 10-10-2024 01:56 PM
Hoi @Members_KRYrPZ0,
Goed dat je hierover ook een berichtje achterlaat. Heb je al een foutrapport ingediend? Zo niet, dan raad ik je aan om dit nog eventjes te doen via de Samsung Members app. Er is een kans dat wij dit via onze kant kunnen oplossen, maar het is ook mogelijk dat dit aan WhatsApp zelf ligt. Je kan het dus voor de zekerheid ook eventjes bij de makers van WhatsApp aankaarten.
Groetjes,
Alice
op 12-10-2024 08:44 AM
Om het probleem op te lossen heb ik het volgende gedaan.(S22 Ultra)
Als eerste een wipe cache partition gedaan om de tijdelijke bestanden te verwijderen.
Hiermee was het probleem nog NIET opgelost.
Belangrijk om eerst een backup te maken van je telefoon.
Nu de telefoon een harde reset (wipe data/factory reset) uitgevoerd. De telefoon wordt terug gezet naar fabrieksinstelling.
Kortom na het installeren van WhatsApp en deze een aantal dagen getest te hebben werkt het weer als vanouds.
Nog 3 telefoons te gaan maar ik wacht wel even op de nieuwe besturing Android 15, aangezien het best wel aardige tijd in beslag neemt.
Albert
op 21-03-2025 03:12 PM
Ik heb een S23 Ultra en hetzelfde probleem. Echt vervelend