Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Gedeelde notitie bewerken

(Onderwerp aangemaakt op: 29-12-2019 01:20 PM)
2458 Weergaven
NL90
First Poster
Opties

Hoi,

 

Mijn vriend en ik hebben een gedeeld notitieboek. We kunnen hierin beiden notities aanmaken, maar kunnen elkaar notities niet bewerken. Is dit niet mogelijk of doen wij iets niet goed?

 

Bedankt alvast!

0 Likes
7 Antwoorden
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @NL90,

 

Om welk toestel gaat het en welke notitie app gebruik je hiervoor?

rsz-846676
0 Likes
NL90
First Poster
Opties

Hoi @BruceH

 

Dankjewel voor je reactie! Wij hebben een Galaxy s10 en s10+ en gebruiken Samsung Notes. We hebben het gedeelde notitieboek vanuit onze gedeelde agenda (via onze Samsung accounts) aangemaakt.

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Als het aparte accounts zijn, kun je dit inderdaad niet aanpassen. Als je op het toestel hetzelfde account gebruikt, dan is dit wel mogelijk.

rsz-846676
0 Likes
fmvdb
First Poster
Opties

@BruceH  schreef:

Als het aparte accounts zijn, kun je dit inderdaad niet aanpassen. Als je op het toestel hetzelfde account gebruikt, dan is dit wel mogelijk.


Is dit inderdaad de reden? 

Dus als mijn vrouw en ik een gedeelde notitie samen willen kunnen bewerken dan kan dat niet vanuit onze eigen accounts?

Dat is wel erg jammer

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Ik heb het nog eens uitgetest, en je kunt ze inderdaad niet aanpassen. Dan zou je hiervoor een ander programma moeten gebruiken, Google biedt een hoop van dit soort mogelijkheden aan, Google Docs bijvoorbeeld.

rsz-846676
0 Likes
fmvdb
First Poster
Opties

Bedankt voor je snelle reactie!

 

Jammer, net overgestapt van Apple naar Samsung en mijn vrouw en ik deelden een aantal notitieblokken. Bij iOS kun je dan samen dezelfde notities ook bewerken. 

 

Wat mij betreft wel een nuttige functie om toe te gaan voegen aan Samsung notes. In de tussentijd gaan we dan maar One Note gebruiken of inderdaad Google Keep gebruiken. 

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Dat ben ik zeker met je eens! Ik zal hem toevoegen aan het lijstje van suggesties 👍

rsz-846676
0 Likes