Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Geblokkeerde sms'jes

(Onderwerp aangemaakt op: 12-12-2020 01:05 AM)
1884 Weergaven
Patteke
First Poster
Opties

Goeieavond,

Ik heb een vraagje
Ik heb een nummer geblokkeerd maar helaas komen de sms'jes nog altijd binnen in de map geblokkeerde berichtjes.

Kan ik hier wat aan doen dat ze ook daar niet meer in kunnen komen ?

Mag Patterson.
0 Likes

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Patteke,

Welkom op de Community.

Dit is niet mogelijk. Geblokkeerde berichten eindigen altijd in de map geblokkeerde berichten. Kwestie van er niet meer naar zoeken/kijken, hoe lastig het soms ook is 😉

rsz-846676

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @tatort1956,

Bedankt voor jouw bericht. Wanneer je iemand hebt geblokkeerd worden leesbevestigingen niet verzonden. Je kan voor de zekerheid altijd nog leesbevestigingen in zijn geheel uitzetten door te gaan naar  Berichten --> instellingen --> chatinstellingen --> schakel "leesbevestigingen verzenden".

Laat weten wanneer je meer informatie wenst.

Met groet,

Ajay

Community Manager

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
3 Antwoorden
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Patteke,

Welkom op de Community.

Dit is niet mogelijk. Geblokkeerde berichten eindigen altijd in de map geblokkeerde berichten. Kwestie van er niet meer naar zoeken/kijken, hoe lastig het soms ook is 😉

rsz-846676
0 Likes
tatort1956
First Poster
Opties
Als ik de geblokkeerde berichten lees in de map geblokkeerde berichten, krijgt deze persoon dan een afleverbevestiging en/of leesbevestiging?
0 Likes
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @tatort1956,

Bedankt voor jouw bericht. Wanneer je iemand hebt geblokkeerd worden leesbevestigingen niet verzonden. Je kan voor de zekerheid altijd nog leesbevestigingen in zijn geheel uitzetten door te gaan naar  Berichten --> instellingen --> chatinstellingen --> schakel "leesbevestigingen verzenden".

Laat weten wanneer je meer informatie wenst.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes