23-12-2019 05:51 PM
- Mark as New
- Bookmark
- Subscribe
- Mute
- Subscribe to RSS Feed
- Highlight
- Report Inappropriate Content
Hallo allemaal. Alvast fijne feestdagen!
Vraag: na update afgelopen week 12-2019 heb ik het probleem dat in donkere modus mijn achtergrond foto een rode waas krijgt. Dit is enkel zichtbaar op deze manier. Foto,s zelf en in lichte modus hebben er geen last van alle kleuren zijn overal goed behalce als ik foto instel in achtergrond foto veranderd de foto van kleur en worde zwarte tinten van rode waas voorzien.. schakel ik hem in lichte modus wordt het normaal maar dit is niet mijn manier van tel. Gebruik. opnieuw opstarten levendige kleur aan uit enz niks maakt uit... het is ook echt vlak na het heropstarten van update erin gekomen en verders nergens zichtbaar ook vergrendelscherm niet enkel startscherm achtergrondfoto... ook bij wijzigen van foto treed waas er gelijk in! Iemand suggesties of zelfde probleem?
29-12-2019 02:32 PM
- Mark as New
- Bookmark
- Subscribe
- Mute
- Subscribe to RSS Feed
- Highlight
- Report Inappropriate Content
Hey Bruce! Bedank t voor reactie..
Het zit hem in donkere modus stand! Zowel achtergronden verkleuren daarin en ook als ik camera aanzet om foto te maken ook daarin kleur vervormingen. Zodra ik donkere modus uitzet zijn kleuren normaal zowel in achtergrond en camera etc. Het zit m echt in donkere modus stand die ineens rood bruine gloed over t beeld gooit. Dit was gelijk zichtbaar na herstart van update daarvoor nooit problemen mee gehad. Heb nu mijn donkere modus niet meer in gebruik al gaat mijn voorkeur daar wel naar uit! Zijn updates terug te zetten? Of her-installeerbaar om te zien of fout er dan uitgaat?
30-12-2019 11:41 AM
- Mark as New
- Bookmark
- Subscribe
- Mute
- Subscribe to RSS Feed
- Highlight
Het is niet mogelijk om de update terug te draaien. Is het mogelijk dit fenomeen vast te leggen op video?
Dan zou je een foutrapport kunnen sturen via de Samsung Members app en de video erbij kunnen voegen, zodat de ontwikkelaars een duidelijk beeld hebben van de situatie en zo mogelijk het issue op kunnen lossen.