Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Foutmelding google

(Onderwerp aangemaakt op: 22-10-2024 01:06 AM)
193 Weergaven
Joyci3j
Pioneer
Opties
Hallo,

Dit is meer een probleem op google chrome, maar misschien kan iemand mij helpen. Ik loop al weken te klieren met het volgende.

Zodra ik op google zoek naar een adres. Dus ik tik bijv specsavers Geldrop in. Dan laad hij vervolgens de pagina niet. Normaal krijg je dan de adresgegevens en openingstijden te zien. Maar bij mij staat "laden mislukt".

Ik heb alle instellingen doorzocht. Zodra ik op google chrome het account wissel naar mijn andere mailadres komen er wel adresgegevens te voorschijn. Ik heb alle cookies enz al gewist.

Schiet mij maar lek maar het begint behoorlijk irritant te worden als ik ff snel wat wil opzoeken.

image

0 Likes
5 Antwoorden
Kanjers
Pathfinder
Opties
Google klantenservice vragen.
U hoeft niet te bellen omdat dat te lang doet via contact formulier het snelst
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Joyci3j,

Bedankt voor jouw bericht. Is jouw toestel en browser volledig up-to-date? Heb je het ook geprobeerd in een andere browser zoals Edge?

Met groet,

Ajay  

Community Manager
0 Likes
Joyci3j
Pioneer
Opties
Ik heb de Samsujg internet browser geprobeerd. Daar deed die het ook niet. Maar ben daar ook ingelogd met mijn google account. Zodra ik wissel van Gmail account doet die het wel. Dus het ligt echt aan de instellingen.
0 Likes
Joyci3j
Pioneer
Opties
Gedaan, maar niet meer verder gekomen.
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie Joyci3j,

Wij kunnen ook op afstand dan met je meekijken door middel van onze "Hulp op Afstand" service. Wanneer je een afspraak maakt voor een Hulp op Afstand-sessie dan kan mijn collega de instellingen na lopen en daar waar nodig een aanpassing doen. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

Laat weten of het lukt.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes