Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Find my samsung geeft aan: netwerkstatus offline

(Onderwerp aangemaakt op: 28-07-2022 04:12 PM)
332 Weergaven
Suzanne0705
Apprentice
Opties

Ik krijg deze melding, maar in smartthings geeft hij op mijn telefoon wel de locatie weer. Maar bij de andere leden niet.

Mijn telefoon staat aan en is verbonden. Dus waarom blijft hij voor andere leden bij smartthings onvindbaar en binnen vind mijn telefoon ook?

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @Suzanne0705, goedemorgen.

Als je de SmartThings-app opent en kiest voor Find, druk nu op de 3 puntjes en selecteer Instellingen. Hier kan je de Instellingen van de SmartThings-app nalopen. Een andere mogelijkheid is dat de app het gegevensgebruik heeft beperkt. Ga naar Instellingen > Apps > SmartThings > Mobiele gegevens, hier kan je de instellingen wijzigen van het gebruik op de achtergrond.

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
7 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Zou je de app Smartthings eens opnieuw kunnen installeren? En ook even de netwerkinstellingen op je telefoon resetten.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Suzanne0705
Apprentice
Opties
Het probleem is dat de locatie van mijn telefoon niet wordt bijgewerkt bij mijn partner in zijn app smartthings. En de locatie van mijn telefoon worst niet bijgewerkt in vind mijn telefoon.
0 Likes
Suzanne0705
Apprentice
Opties
Ik heb het geüpdate en opnieuw geïnstalleerd. In Find my mobile blíjft hij offline
0 Likes
Suzanne0705
Apprentice
Opties
In Google play store kan je de app vind mijn apparaat downloaden. En wat blijkt, daar wordt hij wel gevonden😬
0 Likes
Suzanne0705
Apprentice
Opties
Dus het ligt aan "find my mobile", lijkt mij
0 Likes
Suzanne0705
Apprentice
Opties
Ja en nee. Ik wil graag dat het werkt in find my phone niet een een app van derden. Ik heb smartthings binnen mijn familie en wil graag dat het daar werkt. Niet dat hij offline blijft weergeven.
0 Likes
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @Suzanne0705, goedemorgen.

Als je de SmartThings-app opent en kiest voor Find, druk nu op de 3 puntjes en selecteer Instellingen. Hier kan je de Instellingen van de SmartThings-app nalopen. Een andere mogelijkheid is dat de app het gegevensgebruik heeft beperkt. Ga naar Instellingen > Apps > SmartThings > Mobiele gegevens, hier kan je de instellingen wijzigen van het gebruik op de achtergrond.

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes