Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Favorieten album exporteren/importeren

(Onderwerp aangemaakt op: 08-08-2022 12:57 PM)
1822 Weergaven
Meikecor
First Poster
Opties

Ik heb op mijn mobiel (Samsung A42 5G) een map gemaakt door foto's als favoriet te markeren, die ik middels usb wil overbrengen naar mijn laptop. Echter, ik kan nergens een map vinden op mijn computer als ik mijn telefoon aansluit waar deze geselecteerde foto's in een keer kan overbrengen. Moet ik nu hetzelfde werk (mijn favoriete foto's selecteren uit alle duizenden foto's), weer doen maar dan op mijn computer? Of weet iemand hoe ik die map kan vinden en mijn huidige selectie kan overzetten?

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
S25-Watch7
Big Cheese
Opties
@Meikecor
Die map wordt inderdaad niet gezien op de PC. Het is alleen een hulpmiddel van de Galerij om je favoriete foto's snel terug te vinden. Je zal al die foto's moet verplaatsen of kopiëren naar een nieuwe map die je zelf aanmaakt, deze zal je zien op de PC.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
2 Antwoorden
Oplossing
S25-Watch7
Big Cheese
Opties
@Meikecor
Die map wordt inderdaad niet gezien op de PC. Het is alleen een hulpmiddel van de Galerij om je favoriete foto's snel terug te vinden. Je zal al die foto's moet verplaatsen of kopiëren naar een nieuwe map die je zelf aanmaakt, deze zal je zien op de PC.
0 Likes
Meikecor
First Poster
Opties

Oke, klinkt als een goed plan. Bedankt!

0 Likes