Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Facebook App compatibiliteit

(Onderwerp aangemaakt op: 06-01-2024 07:22 PM)
385 Weergaven
Bertkr
Journeyman
Opties

Hallo, ik heb sinds vandaag een Samsun A54 5G in bezit en loop tegen het volgende probleem aan op facebook. Ik kan op mijn eigen pagina gewoon berichten plaatsen maar op een facebook groep niet. Ik beheer enkele groepen maar kan er geen berichten opzetten, wel kan ik op een bestaand bericht reageren en deze ook bewerken.

Op mijn oude telefoon (Oppo) en mijn laptop werkt alles gewoon normaal zoals het hoort.

Dus in eerste insatntie ligt het mijn inziens niet aan facebook maar ja zou de telefoon iets blokkeren?

Wie weet raad?

0 Likes
4 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Hiervoor zul je contact op moeten nemen met Facebook. Het is hun app..
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Bertkr ,

Dat is een bijzondere situatie. Het lijkt inderdaad aan de App te liggen. Heb je de instellingen van de App gecontroleerd en de App ook opnieuw opgestart?

Met groet,

Ajay

Community Manager
HeksjeMarian
Student
Opties
Ik heb het met meldingen op fb. En ik heb de a34 ik heb de instellingen na gelopen ik heb een berichtje naar fb gedaan zelf bij allestoringen.nl een klacht in gediend maar daar los je het probleem niet mee op
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @HeksjeMarian,

Bedankt voor jouw bericht. Heb je ook gekeken op de help pagina van Facebook (zie ook de onderstaande link)? Is dit ook zo wanneer het probeert op een andere toestel en/of browser?

https://bit.ly/3UYAcWt.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes