op 01-05-2018 10:47 PM
Sinds kort kan ik mijn email niet meer lezen dien ik binnen krijg. Het onderwerp is nog wel te zien, maar zodra ik de mail open wordt de mail alleen maar geladen en gebeurd er verder niks. Bijlages e.d. kan ik wel openen, maar de geschreven tekst krijg ik niet te zien. Wie kan me helpen...
Groeten Floris
op 03-05-2018 08:35 AM
op 08-05-2018 04:44 PM
op 17-11-2018 09:21 AM
Ook ik heb deze problemen op mijn device. Heb een S9plus en een tab 4. O0 beide apparaten worden sommige mails niet zichtbaar als ik ze open. Wanneer ik op doorsturen of beantwoorden klik wordt in de nieuwe mail de inhoud wel zichtbaar maar in de oorspronkelijke mail niet. Er blijft daar wel een balk lopen alsof de mail geladen wordt. Ik heb mijn accounts al opnieuw ingesteld, mail app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, cache opgeschoond, maar geen resultaat. Ik gebruik de standaard Samsung mail app. Wie heeft een oplossing? Alvast bedankt.
op 17-11-2018 11:30 AM
Hi @MauriceBouwens,
Dit is bij ons bekend en we werken momenteel aan een update. We raden aan om in de tussentijd een andere applicatie te gebruiken.
op 29-01-2020 03:48 PM
Dit probleem is er nog steeds, anno januari 2020.
Ik heb een S9+ en gebruik E-mail app versie 6.1.01.0
sommige emails zijn bij binnekomst niet leesbaar echter wanneer je een reply doet kan je de email wel lezen.
Wanneer wordt dit gefixed?
mvg
Marco
op 30-01-2020 11:18 AM
Hi @M-Keller,
Om wat voor mailadres gaat het, Outlook, Gmail etc? En heb je hem al eens opnieuw ingesteld?
op 25-06-2024 08:25 PM
Dit probleem bestaat nog steeds, sinds kort kan ik sommige emails niet lezen. Wel de koppen maar niet de tekst.
Als ik hemdoorstuur naar mijn vrouw of zoon wel.
Wat is de oplossing?
op 25-06-2024 08:26 PM
Dit probleem bestaat nog steeds, sinds kort kan ik sommige emails niet lezen. Wel de koppen maar niet de tekst.
Als ik hemdoorstuur naar mijn vrouw of zoon wel.
Ik gebruik een eigen domein emailadres.
Wat is de oplossing?
27-06-2024 10:09 AM - bewerkt 27-06-2024 10:09 AM
Hallo @Members_bDcZTe7,
Bedankt voor jouw bericht. Is jouw toestel helemaal up-to-date en welke mail app gebruik je? Had je verder ook geprobeerd jouw toestel te herstarten en de cache te legen van de app?
Wij kunnen op afstand dan met je meekijken door middel van onze "Hulp op Afstand" service. Wanneer je een afspraak maakt voor een Hulp op Afstand-sessie dan kan mijn collega de instellingen na lopen en daar waar nodig een aanpassing doen. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU
Met groet,
Ajay