Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Email niet leesbaar

(Onderwerp aangemaakt op: 01-05-2018 10:47 PM)
2352 Weergaven
Floris2510
First Poster
Opties

Sinds kort kan ik mijn email niet meer lezen dien ik binnen krijg. Het onderwerp is nog wel te zien, maar zodra ik de mail open wordt de mail alleen maar geladen en gebeurd er verder niks. Bijlages e.d. kan ik wel openen, maar de geschreven tekst krijg ik niet te zien. Wie kan me helpen...

Groeten Floris 

0 Likes
9 Antwoorden
Nick
MegaStar
Opties

Hi Floris, dat klinkt apart .. Even voor de duidelijkheid: welke app maak je gebruik van en is het een e-mailservice die bij ons bekend is (bijvoorbeeld Hotmail of Gmail)? 

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
Talí
Helping Hand
Opties
Opnieuw de app instellen.

---------
:white-medium-star:Never gonna give you up!:white-medium-star:
Mvg,
T.K.
0 Likes
MauriceBouwens
Journeyman
Opties

Ook ik heb deze problemen op mijn device. Heb een S9plus en een tab 4. O0 beide apparaten worden sommige mails niet zichtbaar als ik ze open. Wanneer ik op doorsturen of beantwoorden klik wordt in de nieuwe mail de inhoud wel zichtbaar maar in de oorspronkelijke mail niet. Er blijft daar wel een balk lopen alsof de mail geladen wordt. Ik heb mijn accounts al opnieuw ingesteld,  mail app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, cache opgeschoond, maar geen resultaat. Ik gebruik de standaard Samsung mail app. Wie heeft een oplossing? Alvast bedankt.

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @MauriceBouwens,

Dit is bij ons bekend en we werken momenteel aan een update. We raden aan om in de tussentijd een andere applicatie te gebruiken.

rsz-846676
0 Likes
M-Keller
First Poster
Opties

Dit probleem is er nog steeds, anno januari 2020.

Ik heb een S9+ en gebruik E-mail app versie 6.1.01.0

sommige emails zijn bij binnekomst niet leesbaar echter wanneer je een reply doet kan je de email wel lezen.

Wanneer wordt dit gefixed?

mvg

Marco

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @M-Keller,

Om wat voor mailadres gaat het, Outlook, Gmail etc? En heb je hem al eens opnieuw ingesteld?

rsz-846676
0 Likes
Members_bDcZTe7
First Poster
Opties

Dit probleem bestaat nog steeds, sinds kort kan ik sommige emails niet lezen. Wel de koppen maar niet de tekst.

Als ik hemdoorstuur naar mijn vrouw of zoon wel. 

Wat is de oplossing?

0 Likes
Members_bDcZTe7
First Poster
Opties

Dit probleem bestaat nog steeds, sinds kort kan ik sommige emails niet lezen. Wel de koppen maar niet de tekst.

Als ik hemdoorstuur naar mijn vrouw of zoon wel. 

Ik gebruik een eigen domein emailadres.

Wat is de oplossing?

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Members_bDcZTe7,

Bedankt voor jouw bericht. Is jouw toestel helemaal up-to-date en welke mail app gebruik je? Had je verder ook geprobeerd jouw toestel te herstarten en de cache te legen van de app?

Wij kunnen op afstand dan met je meekijken door middel van onze "Hulp op Afstand" service. Wanneer je een afspraak maakt voor een Hulp op Afstand-sessie dan kan mijn collega de instellingen na lopen en daar waar nodig een aanpassing doen. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes