Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Email app stopt steeds

(Onderwerp aangemaakt op: 22-03-2021 10:10 PM)
93555 Weergaven
Silvia1962
Apprentice
Opties

Momenteel iedere keer de melding dat de app stopt als ik hem aanklik.

Ook andere app beginnen dit ineens te doen.

Iemand die mij kan helpen.?

Spring naar oplossing
86 Antwoorden
Members_2QkWcCy
First Poster
Opties

Hartelijk dank,  alles terug in orde  !

0 Likes
LongTallErnie
First Poster
Opties
Ik had er ook last van. Heb gedaan wat 'aliebabba13' had omschreven, en nu werkt de e-mail app weer, evenals ook de outlook app. Ik ben blij. Bedankt aliebabba13. 👍🏼
0 Likes
LongTallErnie
First Poster
Opties
Thnx aliebabba13, hier werkt alles nu weer. 😁 👍🏼
0 Likes
AlbertM1
First Poster
Opties

Ben je niet al je gegevens kwijt wanneer je terug naar de fabrieksinstellingen gaat?

0 Likes
Sanne97
First Poster
Opties

Bedankt voor je antwoord! Zelfde probleem hier. Nu kom ik wel op Android System WebView, maar er staan geen drie puntjes bovenin het scherm dus kan ik alsnog de updates niet verwijderen. Ik heb een samsung A8. Kan je mij helpen?

0 Likes
Sanne97
First Poster
Opties

Ik heb nog steeds dit probleem op mijn Samsung A8.. Ik heb Android System WebView gevonden, maar er staan geen drie puntjes in beeld om de updates te verwijderen. Weet iemand hoe dit komt en hoe ik dat dan kan oplossen?

0 Likes
aliebabba13
Journeyman
Opties

Als je terug gaat naar fabrieksinstellingen ben je inderdaad je gegevens kwijt. 

Sanne, ik raad je aan in je play store te kijken of je Google Chrome kunt updaten. Dan is het probleem bij oudere telefoons verholpen.

0 Likes
LongTallErnie
First Poster
Opties
Ik heb naar instellingen /apps/Android systeem viewer gegaan. En als je in Android systeem viewer zit, druk je op de 3 puntjes rechts boven en selecteer je 'updates verwijderen'. Dat heb ik gedaan en alles werkt weer, en alle data is er ook nog. Daarna heb ik in de play store mijn apps bijgewerkt, waaronder ook weer de Android systeem viewer, en nu werkt nog steeds alles. Hoop dat dat ook zo blijft. 😉
0 Likes
Sanne97
First Poster
Opties

Dankjewel, Google Chrome updaten heeft inderdaad gewerkt!

0 Likes
irric
First Poster
Opties
  • Ongelooflijk, maar het werkt. Dankewel!
0 Likes