Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Email app samsung

(Onderwerp aangemaakt op: 21-03-2025 10:12 AM)
169 Weergaven
LorDHarA
First Poster
Opties
Ik heb de laatste maand problemen met email ophalen in de app. Het gaat om een Office 365 mailbox en hij vraagt iedere keer om het wachtwoord. Dat hoef je vervolgens niet in te voeren want zodra je dat probeert gaat hij gewoon door omdat het wachtwoord wel klopt. Daarna haalt hij pas de mail binnen. Dit is zo op mijn Galaxy s24+ en ook op de A55 van mijn vrouw met haar eigen account. Opnieuw instellen helpt niet.
Any idea?

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
mollie319
Big Cheese
Opties

Ah zo, ja dan moet je uitwijken naar iets anders als je MS Outlook niet fijn vindt.

Er zijn nog andere E-Mail apps, alleen zijn vele tegenwoordig betaald /abonnement (waar ik echt even niet goed van wordt, maar dit terzijde!)

Wat je nog wel kunt doen is het melden in de Samsung Members App.
Onderin kiezen voor: Ondersteuning
Even scrollen totdat je Feedback verzenden tegenkomt en daarop tikken en het melden.

Als er toch iets aangepast moet worden in de Samsung E-mail App vanwege authenticatie die wellicht verandert is bij MS, is dit de manier om het door te geven. Des te meer mensen dit doorgeven dan is er een goede kans dat dit (wat sneller) aangepast wordt.

Laat je nog weten of het uiteindelijk gelukt is?

Peace & Β ωild!
In This Galaxy, On My Galaxy and Beyond!
Alledaags: S25 Ultra/Z Fold6, Watch Ultra, Galaxy Ring, Book4 360, Tab S10 Ultra, Buds3 Pro, SmartTags2
Familie: Z Fold5, Watch7, Tab S9, Buds3 Pro

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 Antwoorden
mollie319
Big Cheese
Opties

Hoi @LorDHarA 

Ik kom dit geregeld tegen, maar waar nu precies het probleem ligt?
iPhone gebruikers met Office365 mailboxen zie ik er namelijk ook over klagen, dus dat zegt mij dat Microsoft iets verandert heeft.

Wat je kunt doen is de Cache legen en Gegevens wissen. Daarna moet je je Office365 account weer opnieuw toevoegen, maar door bovenstaande te doen weet je zeker dat er geen oude gegevens achterblijven in de App.

Instellingen > Apps > E-mail > Opslag en dan onderin tikken op Cache legen en daarna op Gegevens wissen.

Als je nu Samsung E-mail weer start, moet je je account opnieuw toevoegen.

Kijk of dit helpt en dat het nu wel weer goed werkt.

Je zou ook Microsoft Outlook kunnen gebruiken, die heeft geen last van dit euvel.

Peace & Β ωild!
Alledaags: S25 Ultra/Z Fold6, Watch Ultra, Galaxy Ring, Book4 360, Tab S10 Ultra, Buds3 Pro, SmartTags2

LorDHarA
First Poster
Opties
Ok ga ik proberen. Ik vind Microsoft Outlook geen fijne app op mijn telefoon. Het lijkt er idd op dat er iets is gewijzigd in authenticatie naar O365. Dank voor je reactie iig.
0 Likes
Oplossing
mollie319
Big Cheese
Opties

Ah zo, ja dan moet je uitwijken naar iets anders als je MS Outlook niet fijn vindt.

Er zijn nog andere E-Mail apps, alleen zijn vele tegenwoordig betaald /abonnement (waar ik echt even niet goed van wordt, maar dit terzijde!)

Wat je nog wel kunt doen is het melden in de Samsung Members App.
Onderin kiezen voor: Ondersteuning
Even scrollen totdat je Feedback verzenden tegenkomt en daarop tikken en het melden.

Als er toch iets aangepast moet worden in de Samsung E-mail App vanwege authenticatie die wellicht verandert is bij MS, is dit de manier om het door te geven. Des te meer mensen dit doorgeven dan is er een goede kans dat dit (wat sneller) aangepast wordt.

Laat je nog weten of het uiteindelijk gelukt is?

Peace & Β ωild!

LorDHarA
First Poster
Opties
Het blijft hetzelfde helaas. Vond het altijd een fijne app. Maar blijkbaar kan hij niet goed meer overweg met office 365 authenticatie. Heb het gemeld via feedback.
0 Likes