op 21-03-2025 10:12 AM
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 21-03-2025 10:56 AM
Ah zo, ja dan moet je uitwijken naar iets anders als je MS Outlook niet fijn vindt.
Er zijn nog andere E-Mail apps, alleen zijn vele tegenwoordig betaald /abonnement (waar ik echt even niet goed van wordt, maar dit terzijde!)
Wat je nog wel kunt doen is het melden in de Samsung Members App.
Onderin kiezen voor: Ondersteuning
Even scrollen totdat je Feedback verzenden tegenkomt en daarop tikken en het melden.
Als er toch iets aangepast moet worden in de Samsung E-mail App vanwege authenticatie die wellicht verandert is bij MS, is dit de manier om het door te geven. Des te meer mensen dit doorgeven dan is er een goede kans dat dit (wat sneller) aangepast wordt.
Laat je nog weten of het uiteindelijk gelukt is?
21-03-2025 10:23 AM - bewerkt 23-03-2025 07:37 PM
Hoi @LorDHarA
Ik kom dit geregeld tegen, maar waar nu precies het probleem ligt?
iPhone gebruikers met Office365 mailboxen zie ik er namelijk ook over klagen, dus dat zegt mij dat Microsoft iets verandert heeft.
Wat je kunt doen is de Cache legen en Gegevens wissen. Daarna moet je je Office365 account weer opnieuw toevoegen, maar door bovenstaande te doen weet je zeker dat er geen oude gegevens achterblijven in de App.
Instellingen > Apps > E-mail > Opslag en dan onderin tikken op Cache legen en daarna op Gegevens wissen.
Als je nu Samsung E-mail weer start, moet je je account opnieuw toevoegen.
Kijk of dit helpt en dat het nu wel weer goed werkt.
Je zou ook Microsoft Outlook kunnen gebruiken, die heeft geen last van dit euvel.
op 21-03-2025 10:48 AM
op 21-03-2025 10:56 AM
Ah zo, ja dan moet je uitwijken naar iets anders als je MS Outlook niet fijn vindt.
Er zijn nog andere E-Mail apps, alleen zijn vele tegenwoordig betaald /abonnement (waar ik echt even niet goed van wordt, maar dit terzijde!)
Wat je nog wel kunt doen is het melden in de Samsung Members App.
Onderin kiezen voor: Ondersteuning
Even scrollen totdat je Feedback verzenden tegenkomt en daarop tikken en het melden.
Als er toch iets aangepast moet worden in de Samsung E-mail App vanwege authenticatie die wellicht verandert is bij MS, is dit de manier om het door te geven. Des te meer mensen dit doorgeven dan is er een goede kans dat dit (wat sneller) aangepast wordt.
Laat je nog weten of het uiteindelijk gelukt is?
op 30-03-2025 03:55 PM