Sluiten

Oorspronkelijke onderwerp:

Digid Problems

(Onderwerp aangemaakt op: een week geleden)
171 Weergaven
rouxxss
Apprentice
Opties

Hoi, ik heb een probleem met inloggen via DigiD op mijn Samsung S26 Ultra. Wanneer ik bijvoorbeeld bij KVK probeer in te loggen met DigiD, krijg ik in de DigiD-app de melding “U bent ingelogd bij KVK”. Daarna word ik echter niet teruggestuurd naar de KVK-pagina in Google Chrome. Daardoor lijkt het op de KVK-website alsof ik niet ben ingelogd.

Dit probleem heb ik alleen op mijn Samsung S26 Ultra. Hoe kan ik ervoor zorgen dat de DigiD-app na het inloggen correct teruggaat naar Google Chrome?

4 Antwoorden
champagne-lover
Apprentice
Opties
Het probleem ligt bij kvk app er zijn veel meer van dit soort apps.
Als terug komt in de applicatie ziet de applicatie die als aanroep en voert een refresh uit en dan ben je terug naar af.
0 Likes
temp01
First Poster
Opties
Is there a solution to this as I have the same issue with multiple logins on my s25 ultra. My old s22 ultra does not have the issue though
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemorgen,

Heb je beide apps al eens verwijderd, toestel herstart en weer opnieuw geïnstalleerd?
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
lionman
Pathfinder
Opties
Allemaal onzin!
Het probleem ligt bij de (voor)laatste versie van Google Chrome (152.0.7977.64). Zowel mijn echtgenote als ondergetekende liepen tegen hetzelfde aan. Mijn echtgenote heeft sinds vanochtend een update met een nieuwere versie en het probleem is opgelost!
Nu wacht ik met smart op de laatste versie; deze wordt bij mij nog niet aangeboden op dit moment......
0 Likes