Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Cloud/one drive

(Onderwerp aangemaakt op: 13-02-2021 09:08 AM)
666 Weergaven
Dunc058
Pioneer
Opties
Hoi!

Worden automatisch alle bestanden/foto's die ik in mijn Samsung Cloud had staan, overgezet naar de One Drive? 
Dus ook de bestanden in de "Veilige Map?
0 Likes
11 Antwoorden
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Dunc058,

De Veilige Map staat los van de Cloud. Voor alle FAQ's, raad ik je aan de volgende pagina door te nemen: https://bit.ly/2eSWuIW

rsz-846676
0 Likes
Dunc058
Pioneer
Opties
Hoi.
ik begrijp dus dat ik geen backup meer kan maken van mijn Veilige Map?
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

In de Veilige Map kun je onder Instellingen >> Back-up en herstel een back-up maken, en ook instellen dat dit standaard wordt gedaan.

Laat je weten of het is gelukt? 👍

rsz-846676
0 Likes
Dunc058
Pioneer
Opties
Ik heb alleen "herstellen vanuit back up" staan, in het instellingen menu. Vervolgens staat daar "back up maken wordt niet meer ondersteund" ...
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Dan is het niet meer mogelijk. Je hebt alles al overgezet naar OneDrive neem ik aan? Wellicht dat het herstellen nog helpt, dat is je laatste optie ben ik bang..

rsz-846676
0 Likes
Dunc058
Pioneer
Opties
ik kan nog in mijn Veilige Map komen, inclusief de bestanden die er in staan. Maar ook die map wil ik regelmatig een back up van maken... Dat gaat nu dus niet meer lukken..
Al het zoveelste gedonder met die migratie naar One Drive... Beetje (erg) jammer dit.
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Dan kun je ze tijdelijk uit de map halen en zo synchroniseren met de Cloud? Of wat is nu precies je vraag, aangezien je nog bij de bestanden kunt komen?

rsz-846676
0 Likes
Dunc058
Pioneer
Opties
De concrete vraag is :
Hoe kan ik een back up maken van mijn Veilige Map, zonder alle bestanden uit de veilige map te hoeven halen?

Maar ik begrijp dat dat niet mogelijk is..
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

In de Veilige Map dien je op de drie puntjes te tikken, daar staat back-up en herstel. Hier kun je via Back-up gegevens van Veilige Map een selectie maken waar je een back-up van wilt maken.

Lukt het zo wel?

rsz-846676
0 Likes