Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Bewegende foto's knop vergrendelen

(Onderwerp aangemaakt op: 18-07-2025 12:08 PM)
110 Weergaven
SonSpeedy11
Apprentice
Opties

Is het mogelijk de functie bewegende foto maken te vergrendelen? Ik wil er geen gebruik van maken maar zet hem per ongeluk aan. Foto's later kom ik er achter dat ik er weer opgedrukt heb. Ik heb geen zin om iedere keer te checken of mijn instellingen juist zijn. Graag hulp.

0 Likes
2 Antwoorden
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @SonSpeedy11,

Dat is een goede vraag! Ik help je graag. Het is niet mogelijk om de knop te vergrendelen. In Portret mode staat het wel automatisch uit. Het is wel handig te controleren doordat wanneer je de camera-app opent de icoon rechtsboven wordt aangegeven wanneer je een foto maakt. Wanneer het is opgelicht, staat het aan. Wanneer je er op klikt gaat het uit. Kan je dit controleren?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
SonSpeedy11
Apprentice
Opties
Dag Ajay, dank voor je uitleg, dit is precies zoals het werkt en ik ook al beschreef.
Voor mij dus geen oplossing.

Ik wil met een goede camera op mijn telefoon snel iets fotograferen en niet hoeven checken of ik per ongeluk iets heb aangezet. Ik heb kleine vingers en toch raak ik deze knop regelmatig per ongeluk aan.

Bij aankoop van een nieuwe telefoon zal ik er zeker op letten dat deze knop niet op mijn toekomstige toestel zit.
0 Likes