Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Bewegende Achtergrond draait niet mee...

(Onderwerp aangemaakt op: 08-11-2019 09:51 PM)
754 Weergaven
Rahoel
First Poster
Opties

Hallo. 

Ik heb een screensaver van dualboot (ocean HD) op mijn s10 plus. Deze screensaver gebruikte ik al jaren, ook op de s7 edge.

Helaas krijg ik deze screensaver niet gedraaid op de s10 plus. Ik gebruik namelijk ook de functie DeX, en dat zou ik graag in horizontale modus de achtergrond op mijn monitor willen zien....

Helaas krijg ik deze niet gedraaid op mijn s10 plus of DeX....Weet iemand of ik dit kan aanpassen met de ontwikkelaars optie...? Bij de s7 edge draaide de screen saver wel mee.

Alvast bedankt! 

Gr Rahoel.

0 Likes
7 Antwoorden
NadiaS
Supervisor
Opties

Hoi Rahoel! Dit is lastig aangezien het geen app van ons is. Kun je eens screenshots maken van wat je precies ervaart?

---------
Signature-Note10
"Open different doors, you may find a you there that you never knew was yours. Anything can happen.“
0 Likes
Rahoel
First Poster
Opties

Hi.

Zie screen shot... De bewegende screensaver draait niet mee. De rest (icoontjes) draait wel mee ... Vind het zo vreemd  want op mijn Tab s4 en s7 edge draait de screensaver wel mee ....S10+S10+

S10+ horizontaal  screensaver niet gedraaidS10+ horizontaal screensaver niet gedraaid

Tablet s4Tablet s4

Tablet s4 screensaver gedraaid...Tablet s4 screensaver gedraaid...

Zoals je ziet draait de screensaver op de tablet wel mee, ook op de s7 edge draait de screensaver wel mee naar horizontaal stand.

Hopelijk kan iemand mij verder helpen, er moet toch iets op de s10+ zijn die de screensaver wel kan laten draaien....

Alvast bedankt !

0 Likes
Tim
GrandMaster
Opties

Het is erg apart. We hebben het hier getest en de achtergrond zou gewoon mee moeten draaien. Test even of het wel lukt met een standaard achtergrond.

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes
Rahoel
First Poster
Opties

Hi. 

Bij een standaard achtergrond draait ie wel mee ...vreemd. 

Gr 

0 Likes
Tim
GrandMaster
Opties

Dan lijkt het echt aan die specifieke achtergrond te liggen. Heb je toevallig andere bewegende achtergronden op jouw toestel waarmee je 't kunt testen?

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes
Rahoel
First Poster
Opties
Hi.
Ik heb inderdaad de zelfde probleem ook bij andere bewegende screensavers. Toevallig gisteren nog geprobeerd...

Ik denk zelf dat er iets met hardware te maken heeft dan met software ivm het op de tablet en op s7 edge wel draait...

Gr Rahoel
0 Likes
Tim
GrandMaster
Opties

Hmm.. Stuur anders even een foutrapport op via onze Samsung Members-app, zodat hier verder naar gekeken kan worden. Voeg daar ook deze screenshots aan toe.

0 Likes