Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Bestanden naar veilige map verplaatsen

(Onderwerp aangemaakt op: 23-06-2024 10:03 PM)
140 Weergaven
kendomiba
First Poster
Opties

Ik kan geen foto's of filmpjes plaatsen in mijn geheime map, of ik er nou 1 of meer kies. Hij zegt dan 0/1 verplaatst. Het is wel belangrijk dat de foto's en filmpjes daar neergezet kunnen en gaan worden. Kan iemand mij helpen.

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo Niek,

Je kan het ook via de Samsung Members-app een foutrapport hierover indienen. Ga hierbij naar Ondersteuning ---> Feedback verzenden ---> Klik op het potlood icoon ---> Foutrapport.  Hiermee kunnen zij dit verder onderzoeken en nagaan of dit met een update kan worden opgelost, Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold. 
-------------------------------
1. Reproduceer het probleem
2. Leg het vast op foto of video
3. Druk lang op het Samsung Members-pictogram op het scherm Apps en tik op Foutrapporten
4. Tik op OK in het pop-upvenster voor het verzenden van systeemloggegevens
5. Selecteer Symptoomcategorie
6. Beschrijf het probleem in detail, voeg de nodige screenshots/foto’s/video’s toe en druk daarna op verzenden.
7. Stuur tevens gelijk binnen 10 minuten na reproductie een foutrapport op met de bijbehorende logs. Tijdens het versturen van een foutrapport dien je de systeemlogs verzenden vakje aan te vinden. Zo krijgen we de logs binnen. 

Je kan mij gerust weer een bericht sturen met of het is gelukt en voor andere vragen.

Met groet,

Ajay

Community Manager

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

7 Antwoorden
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @kendomiba,

Bedankt voor jouw bericht. Is jouw toestel verder up-to-date en heb je verder wel toegang tot de Veilige map? Gaat het om bepaalde bestanden waarvan het niet lukt of alle bestanden? Probeer je het toe te voegen via de Veilige map zelf of via de Gallerij app (kan op beide manieren)? Heb je daarnaast ook geprobeerd of het wel lukt na het herstarten van jouw toestel?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Zgurkogel
Explorer
Opties
Goedemorgen Ajay,

hier exact hetzelfde probleem op mijn Galaxy A50 met het verplaatsen van foto's uit de galerij naar de veilige map. Graag hulp.

Groet, Niek
Master chocolate taster
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Zgurkogel,

Bedankt voor jouw bericht. Het is inderdaad wel de bedoeling dat je de Veilige Map kan gebruiken. Wanneer dit nog gebeurt wanneer jouw A50 helemaal up-to-date is kan je proberen om synchronisatie van jouw foto's uit te zetten (als het aanstaat) en daarna weer jouw A50 opnieuw op te starten.

Stuur ons gerust weer een bericht met of het dan wel lukt.

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes
Zgurkogel
Explorer
Opties
Hoi Ajay,

Dank voor de snelle reactie. Foto's synchroniseren staat uit. Alle updates (android en apps) zijn geïnstalleerd.

Het probleem zit in whatsapp-foto's. Andere foto's kan ik wél probleemloos naar de veilige map verplaatsen. Dit is (volgens reacties op internet) ontstaan na een update van whatsapp. Mogelijk een rechtenkwestie?

Groet, Niek
Master chocolate taster
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie Niek,

ALs je Foto's en video's kan maken, horen de rechten goed te staan. Zie e.v. de link naar een Community post over dezelfde onderwerp en de oplossing van Moderator AndrewL. Je kan ons gerust weer een bericht sturen met of het heeft gewerkt.

https://bit.ly/3DTqr79

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Zgurkogel
Explorer
Opties
Beste Ajay,

Dank voor het zoekwerk. 😊

Die oplossing van Andrew is helaas slechts een workaround. Jammer.

Met vriendelijke groet,
Niek Hoogendoorn
Master chocolate taster
0 Likes
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo Niek,

Je kan het ook via de Samsung Members-app een foutrapport hierover indienen. Ga hierbij naar Ondersteuning ---> Feedback verzenden ---> Klik op het potlood icoon ---> Foutrapport.  Hiermee kunnen zij dit verder onderzoeken en nagaan of dit met een update kan worden opgelost, Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold. 
-------------------------------
1. Reproduceer het probleem
2. Leg het vast op foto of video
3. Druk lang op het Samsung Members-pictogram op het scherm Apps en tik op Foutrapporten
4. Tik op OK in het pop-upvenster voor het verzenden van systeemloggegevens
5. Selecteer Symptoomcategorie
6. Beschrijf het probleem in detail, voeg de nodige screenshots/foto’s/video’s toe en druk daarna op verzenden.
7. Stuur tevens gelijk binnen 10 minuten na reproductie een foutrapport op met de bijbehorende logs. Tijdens het versturen van een foutrapport dien je de systeemlogs verzenden vakje aan te vinden. Zo krijgen we de logs binnen. 

Je kan mij gerust weer een bericht sturen met of het is gelukt en voor andere vragen.

Met groet,

Ajay

Community Manager