Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Bellen via 4g sim1?

(Onderwerp aangemaakt op: 24-08-2024 08:28 PM)
550 Weergaven
Vincent1975
Pioneer
Opties
Weet iemand of het, hier in Nederland, nog een meerwaarde heeft om de optie "Bellen via 4g sim1" ingeschakeld te laten? (zie ook schermafbeelding) 
Of is het met de 5g netwerken (en 5g telefoons ) verstandiger om het juist uit te schakelen? 

En hoe geldt dat voor bijvoorbeeld Duitsland en België en de rest van Europa? 
Of is hier geen eenduidig antwoord op te geven? 

Graag hoor ik van jullie. 
Alvast bedankt voor de input. 

Mvg Vincent 

image

Spring naar oplossing
16 Antwoorden
Vincent1975
Pioneer
Opties
Ik zie het inderdaad. Het instellingen menu is veranderd tov de S24 ultra.

Ik belde net als test de kpn klantenservice en ging toen tegelijk internetten. Maar dat was ook op het 4g netwerk zag ik.
Ik weet niet of dit altijd op het 4g netwerk is tijdens het bellen, ik zal het eens in de gaten houden.

Misschien dat één van de Samsung experts hier een antwoord heeft voor u.
Succes in ieder geval.
Ferhat5858
Journeyman
Opties

Thanks en bedankt voor je reactie. Ja wellicht samsung medewerker hier antwoord op hebben.

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Ferhat5858,

Dat is een goede vraag. Ik help je graag verder. Is jouw S25 Ultra helemaal up-to-date en wat is jouw provider?

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes
Ferhat5858
Journeyman
Opties

Hallo @aja 

Mijn Samsung is helemaal up to date. en mijn provider is Odido.

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor de gegevens Ferhat5858,

Met Odido in Nederland zou de optie voor 4G beschikbaar moeten zijn. Op mijn S25 Ultra is de optie wel beschikbaar maar ik heb een andere provider. Heb je ook geprobeerd jouw toestel uit te zetten en de SIM-kaart opnieuw erin te plaatsen? Zo ja en de issue is er nog steeds aanwezig raad ik aan om contact op te nemen met Odido hierover.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Ferhat5858
Journeyman
Opties
Ja volgens mij ligt het ook aan odido. Ik heb wel een e-sim misschien dat het daaraan ligt. Il ga even een fisieke sim bestellen en dan proberen. Bedankt alsnog voor je reacties
Ajay-A
Community Manager
Opties

Graag gedaan Ferhat5858,

Je kan ons gerust op de hoogte blijven houden en ik hoop dat je eruit komt met Odido! Wanneer je nog andere vragen en/of opmerkingen hebt kan je ons gerust op de hoogte blijven houden.

Met groet,

Ajay

Community Manager