Op mijn smartwatch Samsung Galaxy is Bixby geïnstalleerd maar de Nederlandse taal is niet beschikbaar. Kan ik Bixby verwijderen en Google Assistent... Bekijk bericht
Ik heb sinds een maand de samsung A32 4g. Sindsdien kan ik mijn googleagenda niet meer synchroniseren met de laptop. Afspraken die ik op mijn... Bekijk bericht
Iemand enig idee wat dit icoontje betekent?
Het is een UI systeem notificatie. Krijg het maar niet weg. Ik kan elke notificatie wissen... Bekijk bericht
Hi,
Ik heb sinds kort een nieuw toestel (S21) ter vervanging van mijn S10e. Op het oude toestel liep de synchronisatie van de agenda's tussen... Bekijk bericht
Ik heb een tweetraps inlog voor Facebook ,.... normaal krijg ik een sms bericht met een code.
Nu moet ik altijd het linkje ... [code niet... Bekijk bericht
Hallo
Ik wil graag het emailadres wijzigen van mijn samsungaccount. De reden;ik ontvang geen enkele mail op mijn huidige gmail account.
... Bekijk bericht
Ben ik de enige die er last van heeft dat instant games er steeds mee stopt zodra ik een game probeer te openen? Dit is al een paar weken zo en... Bekijk bericht
Ik heb sinds drie dagen een SSD T5. Ik had hiervoor een traditionele externe harde schijf waarop ik films en muziek zet die ik via mijn... Bekijk bericht
Mijn telefoon is opgehaald door de koerier op 13 jullie iv.m. een reperatieverzoek. De telefoon zou op 15 juli bezorgd worden. Volgens de Track... Bekijk bericht
Je scherm activeren met een vingerafdruk is bij de A52 5g wel echt een ramp!! Ook gezichtsherkenning werkt ook niet echt soepel. Kan hier echt... Bekijk bericht
Ik had begin mei product gekocht die was gekoppeld aan een promotie. Tot op heden heb ik niks ontvangen. Elke keer word er gezegd, je hebt alles... Bekijk bericht