Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Apps sluiten

(Onderwerp aangemaakt op: 4 weken geleden)
152 Weergaven
Ensar52
Explorer
Opties
Hallo, bij mijn samsung galaxy a55 met one ui 8.0 als ik niet samsung apps open en niet sluit maar een andere app open sluit die eerste app niet maar het herlaad van begin bv boj youtube mijn video gaat weg of bij spellen mijn progressie gaat weg en nog meer terwijl het open blijft in die app beheer ding waar je apps kan sluiten ezv . Hoe kan ik dit oplossen?
0 Likes

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
ayrtonvh
Samsung Members Star ★
Opties
Beste Ensar52,

Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Eerst iets heel simpel heb je al gekeken of er een nieuwe update klaarstaat voor je toestel dit lost bug fixes en kleine foutjes meestal wel op. Maar Heb nog tips die je kan proberen.
1. Ga naar instelling Apps> app naar voorkeur bijvoorbeeld (youtube) batterij en zet op onbeperkt. Meestal staan de meeste apps op geoptimaliseerd ze lijken. Open te staan en de moment dat je wisselt met een andere app sluit die ineens af.
2. Ga naar instellingen > apparaatonderhoud > batterij > limieten achtergrondgebruik daar zie je of er sluimerende apps zijn of ze in ultieme sluimerstand staan.
Stel dat dit probleem zich toch blijft voordoen kan je via de members app een foutenrapport doorsturen van je A55 je gaat naar ondersteuning > feedback verzenden > potloodje > kies de optie waar het probleem zich mee voordoet en formeel wat het probleem is dat ze met een update kunnen komen. Blijft dit echt aanhouden maak dan een afspraak bij een service center ze kunnen je toestel uitlezen en nieuwe software schrijven als het toch iets in de software zelf zou zijn. Hier is de link moest je dit nodig hebben. https://www.samsung.com/be/support/repair/booking/

Hopelijk kan dit je helpen.
Mvg Ayrtonvh

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemorgen @Ensar52 ,

Dit heeft te maken met het RAM Beheer van Android. Ik ervaar hetzelfde op mijn S26 Ultra. Dit wordt gedaan om batterij te besparen. In plaats van alles open te houden worden apps op de achtergrond die daar al een tijdje staan gesloten. Dit kunnen we niet veranderen. Wat je wel kunt proberen is om in het scherm van recente apps op het app icoontje te klikken en dan open houden selecteren.

131874.jpg

131878.jpg

Dit zou moeten voorkomen dat de apps gesloten worden. Je kunt dit per app doen en er komt dan een slotje bij de app. Let wel op dat je dit handmatig weer moet weghalen. Als je dit niet doet zal je batterij ook wat sneller leeg kunnen gaan.

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

8 Antwoorden
Oplossing
ayrtonvh
Samsung Members Star ★
Opties
Beste Ensar52,

Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Eerst iets heel simpel heb je al gekeken of er een nieuwe update klaarstaat voor je toestel dit lost bug fixes en kleine foutjes meestal wel op. Maar Heb nog tips die je kan proberen.
1. Ga naar instelling Apps> app naar voorkeur bijvoorbeeld (youtube) batterij en zet op onbeperkt. Meestal staan de meeste apps op geoptimaliseerd ze lijken. Open te staan en de moment dat je wisselt met een andere app sluit die ineens af.
2. Ga naar instellingen > apparaatonderhoud > batterij > limieten achtergrondgebruik daar zie je of er sluimerende apps zijn of ze in ultieme sluimerstand staan.
Stel dat dit probleem zich toch blijft voordoen kan je via de members app een foutenrapport doorsturen van je A55 je gaat naar ondersteuning > feedback verzenden > potloodje > kies de optie waar het probleem zich mee voordoet en formeel wat het probleem is dat ze met een update kunnen komen. Blijft dit echt aanhouden maak dan een afspraak bij een service center ze kunnen je toestel uitlezen en nieuwe software schrijven als het toch iets in de software zelf zou zijn. Hier is de link moest je dit nodig hebben. https://www.samsung.com/be/support/repair/booking/

Hopelijk kan dit je helpen.
Mvg Ayrtonvh
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemorgen @Ensar52 ,

Dit heeft te maken met het RAM Beheer van Android. Ik ervaar hetzelfde op mijn S26 Ultra. Dit wordt gedaan om batterij te besparen. In plaats van alles open te houden worden apps op de achtergrond die daar al een tijdje staan gesloten. Dit kunnen we niet veranderen. Wat je wel kunt proberen is om in het scherm van recente apps op het app icoontje te klikken en dan open houden selecteren.

131874.jpg

131878.jpg

Dit zou moeten voorkomen dat de apps gesloten worden. Je kunt dit per app doen en er komt dan een slotje bij de app. Let wel op dat je dit handmatig weer moet weghalen. Als je dit niet doet zal je batterij ook wat sneller leeg kunnen gaan.

Ensar52
Explorer
Opties
Ja bedankt het werkt!
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Wat was de oplossing voor jou? @Ensar52 .

Ensar52
Explorer
Opties
Ze onbeperkt baterij verbruik geven
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Laat de apps maar 10 minuten op de achtergrond of langer, het RAM beheer zal ze uiteindelijk toch afsluiten. Ik heb precies hetzelfde op mijn toestel, vooral met spelletjes is dit het geval.  De optie om ze te locken en geforceerd open de houden is de enige manier.

Ensar52
Explorer
Opties
Ik heb het geprobeerd en het bleef open ik heb het op youtube en spelletjes geprobeerd
0 Likes
Negruj7
Samsung Members Star ★
Opties

Top, fijn dat het opgelost is en hopelijk blijft het probleem ook verder weg. Anders kan je zeker de voorstellen van Patrick nog proberen! Succes