Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Apps op alfabetische volgorde

(Onderwerp aangemaakt op: 26-08-2024 09:15 PM)
409 Weergaven
Hannahden
Apprentice
Opties
Hallo! In mijn app scherm heb ik verschillende mappen gemaakt en daar staan al mijn apps in verdeeld. Deze apps staan op alfabetische volgorde in die desbetreffende mapjes. Wanneer ik deze mappen vast maak aan mijn home scherm, staan de apps in de mappen ineens niet meer op alfabetische volgorde maar op volgorde van downloaden. Ik heb geen idee hoe dit kan en hoe ik dit kan aanpassen. Uiteraard lukt het me handmatig wel maar moet toch ook sneller gaan lijkt mij?
0 Likes
3 Antwoorden
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Hannahden,

Bedankt voor jouw bericht. Op de Homescherm swipe omhoog zodat je de zoekbalk daarboven krijg te zien ---> Klik vervolgens op de 3 puntjes rechts bovenaan ---> Sorteren ---> Alfabetische volgorde. Laat weten of het zo lukt.

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes
Hannahden
Apprentice
Opties
Hoi, bedankt voor je reactie. Dat lukt inderdaad en dan staan ze keurig op ABC, maar als ik die map met icoontjes dan naar mijn startscherm sleep, is alles versprongen
0 Likes
Hannahden
Apprentice
Opties
In de screenshots een voorbeeld, de ene map is op mijn app scherm en als ik die versleep naar mijn home scherm, verspringen de apps. Zo is bv de app rechts bovenin die map ineens op een andere plek1724848604254.jpg1724848604250.jpg
0 Likes