Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

App drawer bug

(Onderwerp aangemaakt op: 12-01-2025 12:25 PM)
164 Weergaven
Opties
Goedemiddag!
Het is mij opgevallen, dat soms het swipen naar links in de App drawer niet meer werkt na een dag of twee gebruik op mijn S23u. 
Naar rechts swipen lukt wel. 
Het probleem lost zich tijdelijk op, na het herstarten van de toestel. 
Maar naar één tijdje gebeurt het opnieuw. 
Heeft iemand tips of suggesties? 
Bvd en vriendelijke groet 
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Doriano Genovese,

Bedankt voor jouw bericht. Het is logisch dat je verwacht dat de app goed werkt. Ik ga je proberen te helpen. Heb je geprobeerd het cachegeheugen te verwijderen via het Recoverymenu? Als dit niet het geval is, schakelt jouw toestel uit en verbindt het aan de oplader. Houd vervolgens de knoppen Volume omhoog, Aan/uit en Home/Bixby (als jouw toestel die knop heeft) ingedrukt totdat je het Android-logo ziet. Na een paar seconden wordt de Recoverymenu opgestart. Selecteer  'Wipe cache partition'' en daarna 'Reboot systeem now'.

Met groet,

Ajay

Community Manager

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
2 Antwoorden
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Doriano Genovese,

Bedankt voor jouw bericht. Het is logisch dat je verwacht dat de app goed werkt. Ik ga je proberen te helpen. Heb je geprobeerd het cachegeheugen te verwijderen via het Recoverymenu? Als dit niet het geval is, schakelt jouw toestel uit en verbindt het aan de oplader. Houd vervolgens de knoppen Volume omhoog, Aan/uit en Home/Bixby (als jouw toestel die knop heeft) ingedrukt totdat je het Android-logo ziet. Na een paar seconden wordt de Recoverymenu opgestart. Selecteer  'Wipe cache partition'' en daarna 'Reboot systeem now'.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Opties
Okido thank