Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Antivirusprogramma

(Onderwerp aangemaakt op: 18-09-2023 03:07 PM)
685 Weergaven
NinaFrl
Helping Hand
Opties
Hoi, ik heb een vraag over een antivirusprogramma. 
Ik ben aan het twijfelen of ik bitdefender weer op mijn Samsung moet zetten of juist niet. Ik had namelijk bitdefender op mijn telefoon staan maar de vpn en het antivirusprogramma werden soms ineens automatisch uitgeschakeld. Ik heb €70,- voor het programma betaald en het voldoet niet aan de verwachtingen. Ik had een mail gestuurd en kreeg een mail terug op een voor mij nogal aparte manier. Niet met mevrouw of meneer maar alleen met mijn achternaam. Ik heb de prijs opgezocht en die was niet €70,-. Wat moet ik nu doen? Klopt dit alles wel? Of ben ik opgelicht? 
0 Likes

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Doe het aub niet, antivirus is niet nodig op Android. Zonde van je geld, je kunt beter je geld uitgeven aan wat anders ✌️😁 Ik ben een vrij extreme gebruiker en ik heb nog nooit een virus gehad, dus je kan prima zonder🙂
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Oplossing
skeebs
Voyager
Opties
samsung werkt samen met McAfee! nog zoiezo voor vele aankomende jaren.

je kunt je beveiliging checken bij -> Beveiliging & privacy -> App-beveiliging.

geen geld voor uitgeven dus! 20230918_200145_1000000205_1695060105.jpg

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

9 Antwoorden
NinaFrl
Helping Hand
Opties
Die heb ik ook aangeschaft. Ze konden mijn aanmelding via mail ook niet vinden. Ik ben er achter gekomen dat ik RAT op mijn vorige pc had. Ik had op de vorige pc bitdefender geïnstalleerd maar die stond dus op een externe schijf. Ik heb geen externe schijf.
0 Likes
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Doe het aub niet, antivirus is niet nodig op Android. Zonde van je geld, je kunt beter je geld uitgeven aan wat anders ✌️😁 Ik ben een vrij extreme gebruiker en ik heb nog nooit een virus gehad, dus je kan prima zonder🙂
Oplossing
skeebs
Voyager
Opties
samsung werkt samen met McAfee! nog zoiezo voor vele aankomende jaren.

je kunt je beveiliging checken bij -> Beveiliging & privacy -> App-beveiliging.

geen geld voor uitgeven dus! 20230918_200145_1000000205_1695060105.jpg
NinaFrl
Helping Hand
Opties
1jaar en voor 10 apparaten. Ik kreeg via mijn vorige bitdefender een aanbieding. Die heb ik aangeschaft maar daar heb ik uiteindelijk €70,- voor betaald.
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Tegenwoordig is het niet meer nodig. Ik gebruik al 10 jaar windows defender als enige bescherming en nog nooit een virus gehad. Betalen voor antivirus mag natuurlijk altijd, is een persoonlijke keuze. Maar het is niet nodig. Al helemaal niet op Android😉
NinaFrl
Helping Hand
Opties
Nee inderdaad, en daar ben ik op de harde manier achtergekomen. Nu probeer ik het op te zeggen maar dat wordt me erg moeilijk gemaakt.
0 Likes
NinaFrl
Helping Hand
Opties
Thnx. Ik probeer nu om bitdefender op te zeggen maar dat wordt me erg moeilijk gemaakt.
0 Likes
NinaFrl
Helping Hand
Opties
Wie kent Geeky tools?
0 Likes
NinaFrl
Helping Hand
Opties
Even een update over bitdefender. Het is gelukt om het op tijd op te zeggen. Bedankt voor alle reacties. Hartelijke groet NinaFrl.