Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Ambient mode achtergrond

(Onderwerp aangemaakt op: 08-01-2020 03:04 PM)
679 Weergaven
Anne-Mieke54
Explorer
Opties

In de ambient mode kun je je eigen achtergrond maken dmv een foto. De tv moet dan in het kader te zien zijn. Dit heb ik gedaan.Echter, nu loopt er een horizontale streep door de achtergrond. Hoe kan ik dat voorkomen ? 

2 oplossingen


Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Anne-Mieke54
Explorer
Opties

Hallo Brice,

Het probleem is inmiddels opgelost. Ik heb nu een foto gemaakt van de bovenkant. Nu is er geen streep meer te zien. Bedankt voor de reactie. 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
Oplossing
Juriaan
Explorer
Opties
7 Antwoorden
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Anne-Mieke54.

 

Kun je daar eens een foto van sturen? En is dit met iedere foto het geval?

rsz-846676
0 Likes
Oplossing
Anne-Mieke54
Explorer
Opties

Hallo Brice,

Het probleem is inmiddels opgelost. Ik heb nu een foto gemaakt van de bovenkant. Nu is er geen streep meer te zien. Bedankt voor de reactie. 

0 Likes
Moner
First Poster
Opties

Bedoelde je deze streep? Horizontaal, ter hoogte van het menu gedeelte? Hoe ben je eraf gekomen? Het is ook donkerder dan bovenste helft...Bedoelde je deze streep? Horizontaal, ter hoogte van het menu gedeelte? Hoe ben je eraf gekomen? Het is ook donkerder dan bovenste helft...

 

0 Likes
Moner
First Poster
Opties

Wilt u hier ook eens naar kijken? Is bij elke foto zoWilt u hier ook eens naar kijken? Is bij elke foto zo

 

0 Likes
Anne-Mieke54
Explorer
Opties

De oplossing voor ons was om een foto te nemen van het stuk muur boven de tv IC naast de tv. Het programmaatje plakt namelijk stukjes aan elkaar. Daardoor kan een lijn ontstaan. Wij hebben een effen wand. Met een motief heb ik geen ervaring. 

Juriaan
Explorer
Opties
Hi Anne-Mieke, ik heb hetzelfde probleem. Ik kan alleen geen foto maken van alleen de bovenkant omdat ie de tv in het midden wilt hebben. Hoe heb jij de foto kunnen uploaden?
0 Likes
Oplossing
Juriaan
Explorer
Opties
Ik heb het al gevonden!