Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Alarm geven korte piep

(Onderwerp aangemaakt op: 01-04-2025 06:00 PM)
139 Weergaven
mark0408
First Poster
Opties

Ik heb wat vreemds, mijn alarmen geven ineens een korte piep, als ik dan bij de instellingen de beltoon wil selecteer zegt hij dat dit niet mogelijk is tijdens een oproep. Maar ik bel niet een wordt ook niet gebeld.. ahja ik mijn telefoon opnieuw opstart dan is het weer even goed, maar 's ochtends is het weer een piep

0 Likes
9 Antwoorden
gijs21
First Poster
Opties
Hallo, ik heb dit sinds vandaag ook op mijn a55.
0 Likes
Sachag
First Poster
Opties
Mijn wekker heeft nu melding; als ik een beltoon instel dat dit niet mogelijk is tijdens gesprek ?
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @mark0408,

Bedankt voor jouw melding hierover. Dat is inderdaad erg bijzonder, ik help help je graag verder. Ter controle; is jouw toestel helemaal up-to-date, heb je het opnieuw opgestart en heb je geprobeerd het cachegeheugen te verwijderen via het Recoverymenu? Als dat laatste niet het geval is, schakel jouw toestel uit en verbindt het aan de oplader. Houd vervolgens de knoppen Volume omhoog, Aan/uit en Home/Bixby (als jouw toestel die knop heeft) ingedrukt totdat je het Android-logo ziet. Na een paar seconden wordt de Recoverymenu opgestart. Selecteer  'Wipe cache partition'' en daarna 'Reboot systeem now'.

Met groet,

Ajay

Community Manager
mollie319
Big Cheese
Opties

Hoi @mark0408 @gijs21 @Sachag 

Dit is inderdaad vreemd gedrag.

Wat je kunt doen is van de Klok app de Cache en Gegevens wissen. Hou er rekening mee, eventuele ingestelde alarmen, slaapstanden of wereldklokken zullen verdwenen zijn na deze actie en moeten opnieuw worden toegevoegd!

Tik en hou je vinger 1 a 2 seconden op de Klok app. In het pop-up menu tik rechtsboven op (i). Tik op Opslag en onderin zie je Gegevens wissen en Cache legen. Tik op Cache legen en vervolgens op Gegevens wissen.

Check hierna, als je een nieuw Alarm instelt, of het nu werkt en goed blijft gaan.
Ook eventueel de beltoon aanpassen of dit nu wel of niet werkt.

Als het nog niet goed werkt, stuur dan aub Feedback via de Samsung Members app.
Samsung Members app > Ondersteuning > Feedback verzenden

Zodoende kan het beoordeeld worden en doorgestuurd naar de ontwikkelaars.

In de tussentijd zou je de Google Klok app kunnen downloaden en gebruiken, daar zou deze issue niet moeten spelen.

Peace & Β ωild!
In This Galaxy, On My Galaxy and Beyond!
Alledaags: S25 Ultra/Z Fold6, Watch Ultra, Galaxy Ring, Book4 360, Tab S10 Ultra, Buds3 Pro, SmartTags2
Familie: Z Fold5, Watch7, Tab S9, Buds3 Pro

mark0408
First Poster
Opties
Cache geleegd. Maar nog geen resultaat
0 Likes
mark0408
First Poster
Opties
Wat heeft deze reset voor gevolgen?
0 Likes
mark0408
First Poster
Opties
Ja, heel vreemd
0 Likes
mark0408
First Poster
Opties
Ja, vervelende storing
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie mark0408,

Je kan e.v. een fabrieksreset laten uitvoeren na het maken van een back-up (zie de onderstaande link voor de instructies).

https://bit.ly/49QovqC

Je kan anders ook een foutrapport hierover indienen zoals mollie319 adviseert. Je kan ons gerust over de hoogte bijven houden.

Met groet,

Ajay

Community Manager