Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

zuinigste wasprogramma's WW80J6403EW/EN

(Onderwerp aangemaakt op: 12-11-2017 03:52 PM)
966 Weergaven
Marcel89
Student
Opties

Hallo Samsung support,

Ik heb een vraag. Kunt u mij vertellen welk wasprogramma van mijn wasmachine (WW80J6403EW ) het zuinigste is?

Ook ben ik benieuwd welke van de twee, de " super ecowas" of de "Ecokatoen 30 graden" het zuinigste is?

Ik hoor graag van jullie.

Mvgr, Marcel

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Tim
GrandMaster
Opties

Hi @Marcel89, in principe is de super ecowas het allerzuinigste programma op het apparaat. Het programma duurt namelijk maar een uur. Let wel op dat hier niet meer dan 4 kilogram in kan t.o.v. 5 van de normale super speed was. Als het om zuinigheid gaat, kun je voor grotere wassen wel voor eco katoen kiezen.

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
3 Antwoorden
Oplossing
Tim
GrandMaster
Opties

Hi @Marcel89, in principe is de super ecowas het allerzuinigste programma op het apparaat. Het programma duurt namelijk maar een uur. Let wel op dat hier niet meer dan 4 kilogram in kan t.o.v. 5 van de normale super speed was. Als het om zuinigheid gaat, kun je voor grotere wassen wel voor eco katoen kiezen.

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes
Marcel89
Student
Opties

Hoi Tim,

Bedankt voor de info! (P.S. de super eco duurt iets langer, net iets langer dan twee uur en de normale super speed 1 uur :smiling-face: 

Maar het is helemaal duidelijk! Super eco is het zuinigste. 

Gr. Marcel

Tim
GrandMaster
Opties

Graag gedaan hoor. Hopelijk kun je er je voordeel mee doen 👍

0 Likes