Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

wasmachine ww70j5426fw/en en handdoeken als schuurpapier

(Onderwerp aangemaakt op: 02-06-2018 04:27 PM)
140 Weergaven
Angel7
First Poster
Opties

Zoals de titel al zegt, mijn handdoeken zijn na het drogen net schuurpapier en keihard. Nieuwe handdoeken gekocht, verschillende soorten wasmiddel/wasverzachter werkt allemaal niet, het blijft (of in het geval van de nieuwe, worden) schuurpapier. 

Nu begreep ik dat azijn (natuur of schoonmaak?) beter zou werken dan wasverzachter?? Werkt dit en beschadigd dit de machine niet? 

( ik heb geen droger, geen ruimte ook ervoor en het ging altijd goed aan de waslijn, maar sinds de nieuwe wasmachine blijf ik dus kartonnen/schuurpapier handdoeken hebben)

0 Likes
1 Antwoord
JoeriS
Mastermind
Opties

Hee @Angel7, eens zien of ik je aan een zachte was kan helpen :smiling-face: de was wordt doorgaans zacht door beweging, wat een droger of een waslijn met een lekker briesje biedt. Heb je die niet tot je beschikking is het belangrijk dat je niet teveel wasmiddel gebruikt, het is een erg zuinige machine en als je was op die manier stil hangend laat drogen kan dit vrij hard opdrogen.

Wat azijn betreft, dit werkt inderdaad. Dan wel natuur azijn aangezien schoonmaak azijn te agressief is, een klein scheutje in het laadje voor de bijwas en ik vind het persoonlijk fijner dan wasverzachter. In mijn geval ook veel beter voor babykleding aangezien wasverzachter voor uitslag kan zorgen.. maar dat ben ik :winking-face: en nee, je ruikt het niet terug als je een beetje gebruikt.

members-moderator-signature-launch-february22-800x200
0 Likes