Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

wasmachine wf70f5e5p4w/en

(Onderwerp aangemaakt op: 19-07-2018 04:44 PM)
377 Weergaven
sretlow
First Poster
Opties

Wasmachine maakt programma niet af , slaat uit en is dan niet opnieuw te starten . Reageerd niet op bedieningpaneel . display is gewoon helemaal zwart , geen enkel lampje of symbool zichtbaar

Na tijdje( ongeveer 30 min) opnieuw geprobeerd en doet alle functies weer naar behoren . Vervolgens gaat het meerdere wasbeurten goed  zonder storingen . Probleem is nu voor de derde keer opgetreden  . Enig idee wat oorzaak kan zijn .

Printplaat is reeds vervangen onder garantie ,trommel wilde toendertijd niet draaien , display was toen normaal zichtbaar.

0 Likes
9 Antwoorden
JoeriS
Mastermind
Opties

Goeiemiddag @sretlow! Het is uiteraard lastig wassen als de wasmachine niet eens aangaat. Eens zien waar het aan kan liggen.. Hoe is de wasmachine aangesloten, met de stekker in het stopcontact of via zo'n trekschakelaar?

members-moderator-signature-launch-february22-800x200
0 Likes
sretlow
First Poster
Opties

gewoon via normaal stopcontact . tijdens laatste wasbeurt ook geconstateerd dat machine uit gaat en signaal geeft dat ie klaar is en display helemaal zwart , springt uit zichzelf weer aan na enkele seconden en gaat verder waar hij gebleven was. dit herhaalde zich ongeveer drie keer tijdens zelfde wasbeurt .   zit er een of andere sensor in die misschien de boel verstoord?

0 Likes
JoeriS
Mastermind
Opties

Dat zou zomaar kunnen inderdaad.. maar om alles uit te kunnen sluiten zou ik graag de standaard onderhoudsdingen nog met je willen checken:

 

- is het filter schoon? 

- zit de afvoerslang niet te ver in de afvoerbuis? (niet verder dan 10-15 cm)

- op wat voor ondergrond staat de wasmachine en staat hij stabiel/waterpas?

- is de wasmachine onlangs gekalibreerd?

members-moderator-signature-launch-february22-800x200
0 Likes
sretlow
First Poster
Opties

wasmachine filter is schoon , word sowieso met enige regelmaat gecontroleerd .

wasmachine staat sinds de aanschaf op dezelfde ondergrond , plavuizen vloer en machine staat waterpas.

afvoer zit direct naast machine en is tijdens een eerder mankement (printplaat vervangen ) door monteur gecontroleerd en ok bevonden ( machine was toen net driekwart jaar oud)

het kalibreren is uitgevoerd nadat deze huidige klachten zich openbaarden , heeft geeen verbetering gegeven

 

(vanwege weekje vakantie deze late reactie)

0 Likes
JoeriS
Mastermind
Opties

In dat geval welkom terug! Heb je een mooi weekje gehad? :smiling-face:

Gezien je info lijkt het me dan geen probleem wat ik met een goed bedoelde tip opgelost krijg en zal er toch een monteur aan te pas moeten komen. Ik begrijp dat er al eens eerder iemand voor langs is geweest, als je nog een reparatie wenst, zou ik dan het serienummer van je wasmachine mogen weten? Dan kan ik je dossier vinden en heb ik zo als het goed is alle benodigde info al.

members-moderator-signature-launch-february22-800x200
0 Likes
sretlow
First Poster
Opties

ben vanmiddag niet in gelegenheid het serienr door te geven helaas , zodra ik in gelegenheid bengeef ik het serie nummer door . . u hoort van mij

 

0 Likes
JoeriS
Mastermind
Opties

Dan tot horens en mocht ik je vandaag niet meer spreken, alvast een heel fijn weekend gewenst! 

members-moderator-signature-launch-february22-800x200
0 Likes
sretlow
First Poster
Opties

dank u voor de moeite . we hebben besloten afscheid te nemen van onze samsung wasmachine , binnen korte periode voor de tweede keer stuk ,dus ons vertrouwen in samsung is compleet weg . jammer dat ons vertrouwen in een product zo beschaamd word . Helaas hebben we ook nog diepvries ,tv en mobiele telefoons van samsung in gebruik , deze worden t.z.t beslist niet vervangen door een samsung product .   groet een zeer teleurgestelde Samsung klant

0 Likes
JoeriS
Mastermind
Opties

Dat spijt me enorm om te horen, wel hoop ik nog dat het alleen de wasmachine is die tegenviel en dat de overige Samsung producten je nog lang van dienst zullen zijn. Mocht je daar ooit nog een vraag over hebben help ik je uiteraard ook graag. Ik wens je in ieder geval heel veel succes met je nieuwe wasmachine.

members-moderator-signature-launch-february22-800x200
0 Likes