Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Wasmachine trilt/schud erger

(Onderwerp aangemaakt op: 08-08-2019 05:54 PM)
2726 Weergaven
Sprenkels
Explorer
Opties

Hallo, 

sinds dat ik mijn wasmachine van zijn plek heb gehaald en de pootjes op nieuw zo heb aan gedraaid dat de wasmachine waterpas staat, is de wasmachine wat luidruchtiger tijdens het centrifugeren. Dit komt omdat hij vooral meer schud en trilt dan eerst. Terwijl de machine toch echt waterpas staat, met de pootjes vooraan helemaal de machine in gedraaid en achteraan een klein stukje de machine uit.

De machine staat op een harde vloer, heb de kalibratie modus al uitgevoerd, ik was voornamelijk op het katoen programma dus zou hem niet echt snel te vol kunnen stoppen, de filters zijn schoon en de propellers zitten ook niet vast. 

Het is ook niet zo dat hij zo hevig schud dat hij van zijn plek komt, maar soms trilt de deur wel flink mee.

0 Likes
7 Antwoorden
Nick
MegaStar
Opties

Lastig te zeggen. Als alles waterpas staat én je hebt 'm gekalibreerd, dan is er niet heel veel wat je nog kunt doen. Als je kruislings bovenop de machine drukt, beweegt de machine dan?

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
Sprenkels
Explorer
Opties

Er is geen beweging in de machine zelf te krijgen, dat vind ik nou juist het vreemdste.. 

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Duidelijk. Het is natuurlijk niet vreemd dat de machine trilt, zeker vergelek met machines van vroeger. De machines van vroeger waren véél zwaarden, vaak met flinke betonblokken.

Dat terzijde is het vreemd dat het zoveel slechter is geworden .. Staat de machine nu op een heel andere plek?

---------
Signature-Note10
0 Likes
Sprenkels
Explorer
Opties

Ja ik vind het ook niet erg dat hij wat trilt maar er vallen me inderdaad meerdingen op die me nooit waren opgevallen. 

De machine is niet opeen heel andere plek gezet maar moest wel eventjes van zijn plek af

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Lastig te zeggen .. Maak je gebruik van een trilmat, een lekbak of voetjes die werken tegen extra trillingen?

---------
Signature-Note10
0 Likes
Sprenkels
Explorer
Opties

Ik heb eventjes een trilmat geprobeerd maar daar leek het erger van te worden, dus die heb ik weer weggehaald 

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Klopt, mijn advies was in dit geval ook geweest om deze weg te halen. Ik durf niet te zeggen wat er precies veranderd is. Wat trillen is natuurlijk geen probleem, maar wat teveel is is lastig te zeggen.

---------
Signature-Note10
0 Likes