op 08-08-2019 05:54 PM
Hallo,
sinds dat ik mijn wasmachine van zijn plek heb gehaald en de pootjes op nieuw zo heb aan gedraaid dat de wasmachine waterpas staat, is de wasmachine wat luidruchtiger tijdens het centrifugeren. Dit komt omdat hij vooral meer schud en trilt dan eerst. Terwijl de machine toch echt waterpas staat, met de pootjes vooraan helemaal de machine in gedraaid en achteraan een klein stukje de machine uit.
De machine staat op een harde vloer, heb de kalibratie modus al uitgevoerd, ik was voornamelijk op het katoen programma dus zou hem niet echt snel te vol kunnen stoppen, de filters zijn schoon en de propellers zitten ook niet vast.
Het is ook niet zo dat hij zo hevig schud dat hij van zijn plek komt, maar soms trilt de deur wel flink mee.
op 12-08-2019 08:56 AM
op 12-08-2019 10:23 AM
Er is geen beweging in de machine zelf te krijgen, dat vind ik nou juist het vreemdste..
op 12-08-2019 10:47 AM
Duidelijk. Het is natuurlijk niet vreemd dat de machine trilt, zeker vergelek met machines van vroeger. De machines van vroeger waren véél zwaarden, vaak met flinke betonblokken.
Dat terzijde is het vreemd dat het zoveel slechter is geworden .. Staat de machine nu op een heel andere plek?
op 12-08-2019 10:59 AM
Ja ik vind het ook niet erg dat hij wat trilt maar er vallen me inderdaad meerdingen op die me nooit waren opgevallen.
De machine is niet opeen heel andere plek gezet maar moest wel eventjes van zijn plek af
op 12-08-2019 11:02 AM
op 12-08-2019 11:07 AM
Ik heb eventjes een trilmat geprobeerd maar daar leek het erger van te worden, dus die heb ik weer weggehaald
op 12-08-2019 11:14 AM