Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Wasmachine Samsung wf8704fpa trommel los

(Onderwerp aangemaakt op: 12-06-2017 08:35 AM)
7053 Weergaven
LadyD
First Poster
Opties

Hallo

Tijdens de laatste was gisteravond hoorde ik een harde rammelend geluid (tijdens het rond draaien van de trommel) in de trommel alsof er iets los zit. Ik heb de was uitlaten draaien. De was voelde vochtiger aan dan normaal. Nadat ik de kleren eruit had gehaald kon ik duidelijk voelen dat de trommel los zit. Het draait nog wel om zijn as, maar ik kan de trommel centimeters naar links en linksboven trekken. Naar rechts trekken gaat minder.

Nu heb ik het een en ander gezocht op het internet. Ik lees vaak dat het aan de lagers kan liggen en dat deze moet worden vervangen. Nu ben ik geen vakman en wil zeker weten als het hieraan ligt en dit onderdeel kan bestelen en vervangen.

heeft iemand ervariing hiermee en mij kan bevestigen dat het inderdaad aan de lagers moet liggen en aan iets anders?

Vriendelijke groet

LadyD

0 Likes
5 Antwoorden
Lot
Big Cheese
Opties

Hoi LadyD,

Wat balen dat je een probleem met jouw wasmachine ervaart. Op wat voor ondergrond staat de machine? Wanneer je kruislings op de hoeken van de bovenkant drukt, wiebelt de machine dan? Wat is de aankoopdatum?

---------
Signature-Note10
“I don't think..." -"Then you shouldn't talk", said the Hatter.
0 Likes
LadyD
First Poster
Opties

Hallo,

De wasmachine staat waterpas. Ik heb de machine nu al 8 a 9 jaar.

Gr.

0 Likes
LadyD
First Poster
Opties

De wasmachine staat gewoon op de vloer, Dus niet in een bak of iets dergelijks.

0 Likes
Lot
Big Cheese
Opties

Is het een betonnen of een houten vloer? Zo vanaf een afstand is het voor mij lastig te bepalen welk onderdeel er vervangen zou moeten worden mocht dat nodig zijn. Dit is echt aan een monteur om te bepalen, alleen is de twee jaar fabrieksgarantie wel verlopen inmiddels. Ervaar je het geluid bij elk programma en bij elke belading?

---------
Signature-Note10
0 Likes
Lot
Big Cheese
Opties

HI @LadyD, had je mijn bericht nog gezien?

---------
Signature-Note10
0 Likes