Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

warmtepomp droger geeft aan dat de watertank geleegd moet worden

(Onderwerp aangemaakt op: 07-10-2017 08:33 PM)
328 Weergaven
Wennepen
First Poster
Opties

Ik heb vandaag mijn warmtepomp droger gekregen, alleen geeft deze aan dat de watertank geleegd moet worden maar er zit niks in 

HELP

0 Likes
3 Antwoorden
Lot
Big Cheese
Opties

Hey @Wennepen, gefeliciteerd met jouw nieuwe aanwinst! Dan moet hij wel naar behoren werken natuurlijk.

Wat is de modelcode van jouw warmtepompdroger (aan de binnenkant van de deur) en bedoel je dat je de code 5E te zien krijgt?

Als dit zo is zonder dat je de machine hebt gebruikt, raad ik aan zo snel mogelijk contact op te nemen met de verkoper.


---------
Signature-Note10
“I don't think..." -"Then you shouldn't talk", said the Hatter.
0 Likes
Wennepen
First Poster
Opties

Lot schreef:

Hey @Wennepen, gefeliciteerd met jouw nieuwe aanwinst! Dan moet hij wel naar behoren werken natuurlijk.

Wat is de modelcode van jouw warmtepompdroger (aan de binnenkant van de deur) en bedoel je dat je de code 5E te zien krijgt?

Als dit zo is zonder dat je de machine hebt gebruikt, raad ik aan zo snel mogelijk contact op te nemen met de verkoper.


Heb al contact met ze gehad, en nu gaan ze kijken wanneer er een monteur kan komen,

maar hier ga ik natuurlijk niet mee akkoord ze hebben me een kapotte droger verkocht en ik eis gewoon een nieuwe

0 Likes
Lot
Big Cheese
Opties

Dat lijkt me bij een nieuwe droger inderdaad niet de meest ideale oplossing. Hopelijk komen jullie eruit!


---------
Signature-Note10
“I don't think..." -"Then you shouldn't talk", said the Hatter.
0 Likes