Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

vrieslade schoonmaken

(Onderwerp aangemaakt op: 19-08-2018 01:45 PM)
15207 Weergaven
side-by-side
First Poster
Opties

we hebben een samsung amerikaanse koelkast RSA1UHMG1. Er is vuil/schimmel tussen het plastic frontje en de lade (uit het vriesgedeelte) gekomen. Hoe kan ik het schoonmaken, want het frontje lijkt er niet af te kunnen. Er zitten teveel klikvingertjes om ze tegelijk in te kunnen drukken

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @canelvan,

Een aantal modellen hebben een kliksysteem onderaan de lade waarmee je ze uit elkaar kunt halen. Anders is je beste optie om de lade in een badje te laten weken met heet water + sop.

rsz-846676

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
17 Antwoorden
JoeriS
Mastermind
Opties

Goeiemiddag! De lades zijn er inderdaad niet op gebouwd om uit elkaar te halen, hier heb ik dan ook geen directe oplossing voor. Zou je een foto kunnen maken van de lade en hoe het vuil ertussen is blijven zitten. Wellicht dat ik aan de hand van een foto nog iets slims kan bedenken.

members-moderator-signature-launch-february22-800x200
0 Likes
canelvan
First Poster
Opties

Hallo, ik heb hetzelfde probleem. Hierbij deel ik een foto mee. Alvast bedankt voor uw hulp. Die zwarte lijn onder het frontpaneel wil ik weg :)Die zwarte lijn onder het frontpaneel wil ik weg :smiling-face:

0 Likes
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @canelvan,

Een aantal modellen hebben een kliksysteem onderaan de lade waarmee je ze uit elkaar kunt halen. Anders is je beste optie om de lade in een badje te laten weken met heet water + sop.

rsz-846676
0 Likes
peterstreekstra
First Poster
Opties

Ik kan nergens een optie vinden om de lade uit elkaar te halen en in een bakje leggen lost het niet op. Heb al eens met een harde waterstraal geprobeerd om er tussen te komen en het schoon te krijgen.

helpt het type nummer en de foto's je?

Gr,

Peter

IMG_4158.jpgIMG_4157.jpgIMG_4156.jpg

0 Likes
peterstreekstra
First Poster
Opties

Foto's zijn ge-upload.

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Zo te zien is er geen mogelijkheid om ze uit elkaar te halen. Wellicht toch even proberen in een bak water met sop en het laten weken.

rsz-846676
0 Likes
Araneum
First Poster
Opties

Hallo,

Wij hebben een vergelijkbaar probleem met de lades van de Samsung RL60GQERS: er gaat vuil tussen de aan elkaar geklikte delen zitten. Om de lades in een sop te zetten, moet je al een badkuip hebben. Die hebben we niet.

Zijn er geen vervangende lades die niet uit losse delen bestaan?

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Araneum,

Je kunt nog kijken op https://www.samsungonderdelen.com/ en eventueel contact opnemen om te kijken of er alternatieve lades beschikbaar zijn voor jouw koelkast.

rsz-846676
0 Likes