op 26-05-2025 03:42 PM
Vorig weekend bel ik naar de Samsung klantendienst.
Kort verhaal: ik haal een lege glazen plaat uit de koelkast om proper te maken.
Terwijl ik de plaat in beide handen heb en nog voor ik het kan neerleggen op de gootsteen of nog voor er water aan te pas komt breekt de plaat in duizend stukken. Gelukkig heb ik geen wondes aan ogen/handen. Maar mocht mijn dochtertje naast me staan was dit een gans ander verhaal.
Ik bel onmiddellijk naar de klantendienst en ze zeggen me maandag (vandaag dus) terug te bellen. Zonet kreeg ik opnieuw dezelfde persoon aan de lijn die me zei dat de backoffice me niet kan verder helpen omdat niet bewezen is dat dit geen gebruiksschade is. Ik ga hier niet mee akkoord en vraag doorschakeling. En de lijn wordt gewoon verbroken.
Opnieuw gebeld naar de klantendienst, waarbij ik hetzelfde verhaal hoor en de vraag stel hoe ik kan aantonen dat dit geen gebruiksschade is. Moet ik dan een Go-Pro op m'n kop zetten bij het uithalen van m'n glasplaten of hoe zit dit? Geen antwoord. Ik zeg duidelijk dat als ik de plaat heb laten vallen, dat ik de moeite niet zal doen te bellen naar de klantendienst en gewoon een andere plaat bestel.
Maar opnieuw; er kan niets gedaan worden.
Ik vind dit ongelooflijk en levensgevaarlijk dat een glazen plaat in de koelkas geen veiligheidsglas of gelaagd glas is op z'n minst en nog erger dat hier geen oplossing geboden wordt.
Het zijn geen koelkasten van € 300.
Maar zelf een klachtendienst lijken ze niet te kennen, dus wat is de oplossing? Zelf maar een nieuwe plaat kopen? En als dit nog eens voorvalt en er vallen gewonden? Ook maar mijn probleem dan?
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 28-05-2025 12:25 PM
Hallo @JokeRoelstraete,
Bedankt voor jouw melding hierover. Gelukkig ben je niet gewond geraakt. Ik help je graag verder! Voor onze Escalatie afdeling heb ik een ticket aangemaakt. Mijn collega gaat het verder voor je onderzoeken en neemt binnenkort contact met je op.
Wanneer je na een tijd toch niks hoort kan je gerust mij weer een bericht sturen.
Met groet,
Ajay
op 28-05-2025 12:25 PM
Hallo @JokeRoelstraete,
Bedankt voor jouw melding hierover. Gelukkig ben je niet gewond geraakt. Ik help je graag verder! Voor onze Escalatie afdeling heb ik een ticket aangemaakt. Mijn collega gaat het verder voor je onderzoeken en neemt binnenkort contact met je op.
Wanneer je na een tijd toch niks hoort kan je gerust mij weer een bericht sturen.
Met groet,
Ajay
op 20-06-2025 04:28 PM
Hallo @JokeRoelstraete,
Ik lees dat mijn collega jou vandaag een e-mail heeft gestuurd voor jouw gegevens, zodat we de aanvraag kunnen indienen voor een nieuwe glasplaat. Had je het ontvangen?
Met groet,
Ajay