Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Stukjes plastic/slijpsel in wasmachine.

(Onderwerp aangemaakt op: 23-05-2017 06:59 PM)
14888 Weergaven
JurjenT
Apprentice
Opties

Hallo,

Toen ik gisteren na een gewone was de machine opende, vond ik overal kleine stukjes plastic. Het is zacht plastic en dezelfde kleur als het rubber van de machine. Wat moet ik hiermee? Zie ook de foto's. Machine heeft type nr: WW80J6400CW/EN. 

Alvast bedankt. IMG_5833.JPG

IMG_5834.JPG

IMG_5835.JPG

IMG_5836.JPG

IMG_5837.JPG

0 Likes
6 Antwoorden
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @JurjenT,

welkom op de Community!

Dat ziet er niet best uit, kan je voor mij de rubbers eens zorgvuldig schoonmaken met een zachte spons of iets dergelijks, tevens is af te leiden van je foto's dat je waarschijnlijk teveel wasmiddel gebruikt. Lees: wasluis. Je kan eventueel met wassoda de katoenwas op 90/95 graden draaien op een compleet programma.

rsz-846676
0 Likes
JurjenT
Apprentice
Opties

Bedankt voor je antwoord. Echter m'n primaire zorg is die plastic stukjes overal. Nou kan ik ze er wel allemaal uit zuigen met de stofzuiger en daarna de boel met een sponsje schoonmaken. Maar wat moet ik met de rest van de stukjes die op plaatsen zitten waar ik niet bij kan? En is het uberhaupt veilig om de machine te gebruiken? En dan nog het feit dat de plastic stukjes waarschijnlijk een onderdeel zijn van de wasmachine, wat moet ik daar mee?

0 Likes
JurjenT
Apprentice
Opties

En zojuist bij het schoonmaken ondekte ik deze scheur aan de bovenkant, binnenkant van het rubber. Moet hier een monteur aan te pas komen?image.jpg 

0 Likes
Tim
GrandMaster
Opties

Oei, dat ziet er niet best uit @JurjenT ! Ik ben toch bang dat hier een monteur voor langs moet komen ☹ Ik ben wel bang dat hier kosten voor in rekening worden gebracht, vanwege de schade. Uiteindelijk kan ik daar geen duidelijke uitspraak over doen, omdat dat oordeel bij de monteur blijft.

Zou je een monteur willen? Dan ontvang ik graag je volledige NAWTE-gegevens, het serienummer en de aankoopdatum in een privébericht. Ik ga dan verder voor je aan de slag!

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes
RobbinM
First Poster
Opties

Wij lijken precies hetzelfde probleem te hebben met onze wasmachine. Grijze korrels en een piepend geluid bij het centrifugeren. Trommel-Kuip lijkt ook wat speling te hebben. 2,5 jaar geleden gekocht bij Mediamarkt. 

Wat is het advies? 

0 Likes
JurjenT
Apprentice
Opties

Het is een tijdje geleden inmiddels. Een piepend geluid kan ik me niet herrinneren. Bij mij zat er dus een scheur in het rubber. Dat zou ik als ik u was even goed controleren. Bij mij is dus het rubber vervangen en daarna is het niet meer voorgekomen. 

Hoop dat je hier wat aan hebt.