Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

SmartThings koppelen wasmachine op 2e mobiel

(Onderwerp aangemaakt op: 04-11-2022 02:17 PM)
540 Weergaven
Bricoli
First Poster
Opties

Hallo allemaal,

Wasmachine via SmartThings gekoppeld aan mijn Iphone. Werkt prima. Nu wil mijn vrouw haar Iphone ook koppelen. En wat ik ook probeer dat lukt niet. Zij heef eigen Samsung (dus niet dezelfde als die van mij) acct aangemaakt. Wasmachine geeft netjes aan verbonden te zijn met ons netwerk.

Help

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
3b0k
Pioneer
Opties
Hey @Bricoli
Je kan wel je SmartThings huis koppelen met je huisgenoten (bij jou je vrouw).
Zo doe je dat:
1. Je opent de Smartthings app (op beide telefoons)
2. Op de telefoon van je vrouw, klik je naast het huis icoontje op "huis" daarna klik je op "locaties beheren" en daarna op "qr-code scannen"
3. Op jou telefoon, klik je ook naast het huis-icoontje op "huis" daarna op "locaties beheren" en daarna op je huis waar de wasmachine in staat. Vervolgens klik je op "leden" en kun je leden toevoegen. Jij krijgt dan een qr-code die je met je vrouw haar gsm moet scannen.

Lukt dit?

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 Antwoorden
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemiddag @Bricoli ,

Het is helaas niet mogelijk om de wasmachine aan 2 accounts te koppelen.
Ze zou dan jouw account moeten gebruiken.

signatureee
Groet, Dick

Oplossing
3b0k
Pioneer
Opties
Hey @Bricoli
Je kan wel je SmartThings huis koppelen met je huisgenoten (bij jou je vrouw).
Zo doe je dat:
1. Je opent de Smartthings app (op beide telefoons)
2. Op de telefoon van je vrouw, klik je naast het huis icoontje op "huis" daarna klik je op "locaties beheren" en daarna op "qr-code scannen"
3. Op jou telefoon, klik je ook naast het huis-icoontje op "huis" daarna op "locaties beheren" en daarna op je huis waar de wasmachine in staat. Vervolgens klik je op "leden" en kun je leden toevoegen. Jij krijgt dan een qr-code die je met je vrouw haar gsm moet scannen.

Lukt dit?