Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Service wasmachine: Contact

(Onderwerp aangemaakt op: 3 weken geleden)
8 Weergaven
rede84
Journeyman
Opties
Goedemiddag, ik heb een aanvraag gedaan voor technische ondersteuning voor onze wasmachine. Ik zou worden opgebeld. Wanneer ik online kijk zie instaan dat ze mij hebben proberen te bereiken maar dat het niet gelukt is. Ik zou ze zelf moeten contacteren op de nummer die in mijn bevestigingsmail staan. Jammer genoeg is hier geen nummer in te vinden. Als ik de nummer toets die online staat krijg ik geen connectie. Kunnen jullie mij helpen?
0 Likes
14 Antwoorden
Oplossing
rede84
Journeyman
Opties
Heb gisteren ondertussen contact gehad met de reparatiedienst. Er was inderdaad iets misgelopen.
Toch bedankt voor jouw aangeboden hulp!
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor het laten weten Am_E,

Ik hoop dat jouw wasmachine zo snel mogelijk is hersteld. Je kan ons gerust op de hoogte houden.

Met groet,

Ajay

Community Manager
Members_57WbwWV
First Poster
Opties

Hallo, wij hebben zelfde wasmaschine met zelfde euvel. Na 1 wasbeurt is wasmiddelreservoir en wasverzachterreservoir in eens helemaal leeg. Doet wasmachine sinds kort, na ruim 2 jaar prime gewerkt te hebben.

Ik heb nieuwsgierig of het euvel bij u is opgelost en wat de oplossing dan is. Hoor graag.

0 Likes
Oplossing
rede84
Journeyman
Opties
De hersteldienst heeft nieuwe rubbertjes geplaatst en hiermee was het probleem volledig opgelost. Nu werkt weer alles prima.
Wanneer je het reservoir zuiver maakt mag je dus niet aan de achterkant komen aangezien je de rubbertjes blijkbaar zeer snel wegwrijft.
Ajay-A
Community Manager
Opties

Het is mooi om te lezen dat het is opgelost rede84,

Bedankt voor de update en advies. Ik wens je nog veel (was)plezier! Wanneer je nog vragen hebt, kan je ons altijd weer een bericht sturen.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes