Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

registreren voor promotie lukt niet

(Onderwerp aangemaakt op: 03-12-2024 11:37 AM)
192 Weergaven
pietje2
Student
Opties

Ik probeer al heel vaak mijn aankoopt te registreren voor de promo 300 cashback maar hij formulier loopt steeds vast nadat ik foto aankoopt en serienummer heb geupload. Als ik dan op verder klik, doet hij niks meer. 1x zei hij er is een fout gedetecteerd, probeer het later.

Graag een oplossing.

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @pietje2,

Bedankt voor jouw bericht en nog gefeliciteerd met de aankoop van jouw toestel! Onze collega's van Promo afdeling zijn er mee bezig om alle issues met de registratie op te lossen en ze richten op om het zo snel mogelijk voor elkaar te krijgen. Laat weten wanneer het voor de einde van de week nog niet is gelukt.

Met groet,

Ajay 

Community Manager

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
2 Antwoorden
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @pietje2,

Bedankt voor jouw bericht en nog gefeliciteerd met de aankoop van jouw toestel! Onze collega's van Promo afdeling zijn er mee bezig om alle issues met de registratie op te lossen en ze richten op om het zo snel mogelijk voor elkaar te krijgen. Laat weten wanneer het voor de einde van de week nog niet is gelukt.

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes
Anonymous User
Niet van toepassing
Opties

Maak je geen illusies   ze doen alles om het je beu temaken zodat ze niet moeten terugbetalen heb juist hetzelfde voor

0 Likes