op 03-12-2024 11:37 AM
Ik probeer al heel vaak mijn aankoopt te registreren voor de promo 300 cashback maar hij formulier loopt steeds vast nadat ik foto aankoopt en serienummer heb geupload. Als ik dan op verder klik, doet hij niks meer. 1x zei hij er is een fout gedetecteerd, probeer het later.
Graag een oplossing.
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 05-12-2024 01:20 PM
Hallo @pietje2,
Bedankt voor jouw bericht en nog gefeliciteerd met de aankoop van jouw toestel! Onze collega's van Promo afdeling zijn er mee bezig om alle issues met de registratie op te lossen en ze richten op om het zo snel mogelijk voor elkaar te krijgen. Laat weten wanneer het voor de einde van de week nog niet is gelukt.
Met groet,
Ajay
op 05-12-2024 01:20 PM
Hallo @pietje2,
Bedankt voor jouw bericht en nog gefeliciteerd met de aankoop van jouw toestel! Onze collega's van Promo afdeling zijn er mee bezig om alle issues met de registratie op te lossen en ze richten op om het zo snel mogelijk voor elkaar te krijgen. Laat weten wanneer het voor de einde van de week nog niet is gelukt.
Met groet,
Ajay
op 30-01-2025 02:09 PM
Maak je geen illusies ze doen alles om het je beu temaken zodat ze niet moeten terugbetalen heb juist hetzelfde voor