op 15-11-2017 05:31 PM
Na al een aantal keer gedacht te hebben dat het programma voor de dagelijkse was langer duurt dan de aangegeven tijd van 63 min. de tijd maar eens opgenomen. Wat bleek, de duur komt absoluut niet overeen met verschillende timers en nee dan heb ik het niet over 1 of enkele minuten verschil!
Ik vind dit een slechte zaak omdat ik zo alsnog er niet vanuit kan gaan wanneer de wasmachine klaar is.
Graag een reactie.
op 17-11-2017 08:39 AM
op 16-09-2019 01:51 PM
Hoi
ik ervaar hetzelfde probleem. Stel je de was in op katoen, staat er 1,04 minuten, dat is dan met 1400 toeren. Ik heb 1600 toeren en 60 graden voor de handdoeken ingesteld. Staat er 1,51 minuten. Prima tijd. Na 30 minuten kom ik terug bij de wasmachine en verbaast was ik dat er nog stond 1.44 minuten, terwijl dat minimaal 30 minuten minder had moeten zijn, geen 9 minuten minder dus. Ik vind dit echt niet kunnen, heb al eens contact opgenomen maar dan krijg je iedere keer een ander antwoordt.
Vreemd toch dat de wasmachine na ruim 30 minuten nog weegt en dan het programma aanpast.
slechte service, zou deze machine niet aanbevelen.
na
op 16-09-2019 04:52 PM
op 18-09-2019 09:18 PM
Beste Bruce,
ik heb een jaar geleden deze “ fantastische” snelle, zuinige wasmachine gekocht, de WW80M760NOM.
Na een aantal keer gewassen te hebben, viel mij al op dat de tijd niet klopte , dus
gebeld met een collega, die zei even kalibreren, gedaan. Niet gelukt
Weer gebeld, andere collega zei dat de was gewogen werd en dan de tijd aangepast aan gewicht .
nou na 30 minuten wassen en wegen lijkt mij dat erg lang, zo kan je toch nooit afgaan op de tijdsaanduiding .
vorige week had ik de wasmachine aangezet, 60 graden, 1600 toeren katoen was
tijd gaf aan 1.51 minuten. Prima. Na 30 minuten sprong de tijd gewoon verder. Dus al met al duurde de was ongeveer 40 minuten langer.
Dat moet toch gewoon niet mogen.
ik heb ook contact opgenomen met de winkel omdat ik dit een misleidend verkooppraatje vind, dat deze fantastische wasmachine je was wast in 1.04 minuten. Echt niet dus. Die stuurde mij terug naar Samsung want deze klacht hadden ze nog niet gehoord of gehad.
En ter promotie van deze fantastische machine kreeg je cashback na aanmelding van 250 euro. Mooi meegenomen, maar ik had liever gehad dat de machine doet wat je ervan mag verwachten en van wat er op de tijdsaanduiding staat.
Zeg mij maar wat Samsung met deze klacht gaat doen? Ik ben ook niet de enige geloof ik.
op 23-09-2019 09:30 AM