Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

NQ5B5763DBS/U1 Tiptoetsen erg slecht zichtbaar

(Onderwerp aangemaakt op: 30-06-2023 11:23 AM)
476 Weergaven
Model53
Explorer
Opties

Ik heb sinds 1 week de combimagnetron NQ5B5763DBS/U1 in gebruik.  Mooi en veelzijdig apparaat, helaas zijn de tiptoetsen onverlicht en -vooral bij kunstlicht- nauwelijks tot niet leesbaar. 
Dit probleem wordt bij meerdere reviews gemeld, jammer dat de designer alleen esthetisch, maar niet praktisch heeft gedacht.
Nu heb ik er zelf een solide veegvaste decal (plakplaatje) voor gemaakt (zie foto 1). Niet echt mooi, maar nu zijn de tiptoetsen wel goed zichtbaar, ook bij minder licht.
De tiptoetsen reageren nog steeds goed bij zeer lichte aanraking.

Voor Samsung moet het erg eenvoudig zijn hier een passende sticker (als een screenprotector) met duidelijke symbolen voor uit te brengen, daar zouden veel gebruikers blij mee zijn.

0 Likes
4 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Altijd de handleiding lezen als je het niet zeker weet.. Daar staat duidelijk in vermeld welke knop wat doet. jij hebt de oven aangezet met het bakje erin dat heeft Samsung niet gedaan, dus ik zie ook geen reden waarom ze jou een nieuw bakje moeten opsturen. Ik wens je verder nog wel veel plezier met het apparaat en je tip over de toetsen zijn goed en je oplossing ook! 

Stars-Moderator-signature-800x200-2
Model53
Explorer
Opties

Zoals ik de -in mijn ogen onoverzichtelijke- handleiding niet gelezen zou hebben had ik er ook geen mening over kunnen hebben. Helaas zijn we niet allemaal even snel van begrip. De bedoeling van dit forum is niet om elkaar af te zeiken, maar te helpen met adviezen. 
Wel bedankt, dat je ook iets positiefs in mijn bericht hebt gevonden...

0 Likes
Members_E93tJGS
First Poster
Opties

Heb zelfde probleem met de leesbaarheid functie toetsen..

Beetje spijt van de aankoop, of Samsung moet zorgen voor zo

Een simpele oplossing.

0 Likes
Model53
Explorer
Opties
Van Samsung hoef je niks te verwachten, arrogantie ten top. 'Koreanen maken geen fouten'.... Ik heb zelf een sticker gemaakt, zit er nu een paar jaar op, duidelijk en reageert goed op aanraking. Verder bevalt het apparaat uitstekend. Mocht je een decal (wrijfstickertje) willen kan ik er wel een voor je maken 😊
0 Likes