Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

MC32F604TCT combi magnetron

(Onderwerp aangemaakt op: 25-04-2017 03:11 PM)
4815 Weergaven
randmobiel
Journeyman
Opties

Apparaat is net uit de garantie en weinig gebruikt. Sinds kort maakt de ventilator centraal op de achterkant veel kabaal (aanlopen?) en stopt telkens. Verwarmingselement werkt wel. Ook grill, magnetron werken net als de ventilator zijkant.

Heteluchtoven en snel voorverwarmen durf ik niet meer te gebruiken. 

Vervanging van de ventilator centraal achterzijde is de oplossing? 

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
randmobiel
Journeyman
Opties

Naar aanleiding van de vraag van Roy over de motor van de MC32F604TCT heb ik het volgende antwoord.

Ik heb deze besteld bij mijnonderdelenhuis.nl in Goes. Via Samsung lukte het niet.

omschrijving onderdeel: motor Samsung Magnetron ventilatiemotor Samsung de3100049c.

Het demonteren en monteren is echt simpel. 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
14 Antwoorden
Jaimy
Helping Hand
Opties

Hoi randmobiel,

Wat jammer dat de combi magnetron het niet meer goed doet. Ik kan moeilijk op afstand bepalen waar het precies aan ligt, maar er zal denk ik wel een monteur aan te pas moeten komen. Is het een ingebouwde of een los apparaat? 

-----------------------------------------------------------------------
"It is our choices that show what we truly are, far more than our abilities."
0 Likes
Jaimy
Helping Hand
Opties

Is het nog gelukt? :smiling-face:

-----------------------------------------------------------------------
"It is our choices that show what we truly are, far more than our abilities."
0 Likes
randmobiel
Journeyman
Opties
Ben op zoek naar Motor Samsung magnetron ventilatormotor de3100049c maar kreeg van Europart te horen dat zij het bij jullie hebben nagevraagd en dat het onderdeel niet meer leverbaar is. Onverklaarbaar dat de oven van ruim twee jaar niet meer te repareren is. Is er op één of andere manier compensatie mogelijk?

Tim
GrandMaster
Opties

Hi randmobiel, dat is wel erg balen 😞 Ik ga je in dit geval aanraden om eens een kijkje te nemen op de website van onze partner, Samsung Onderdelen. Mocht je daar ook niks vinden, dan kan ik eventueel de monteur inplannen voor je. Een andere compensatie kunnen wij helaas niet bieden, wellicht dat de verkoper daar wel iets in kan betekenen voor je.

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes
Molenaar
First Poster
Opties

Hoi, 

Ik heb momenteel hetzelfde probleem, zou je me kunnen vertellen hoe dit bij jou is opgelost.

Gr. Roy

0 Likes
Oplossing
randmobiel
Journeyman
Opties

Naar aanleiding van de vraag van Roy over de motor van de MC32F604TCT heb ik het volgende antwoord.

Ik heb deze besteld bij mijnonderdelenhuis.nl in Goes. Via Samsung lukte het niet.

omschrijving onderdeel: motor Samsung Magnetron ventilatiemotor Samsung de3100049c.

Het demonteren en monteren is echt simpel. 
0 Likes
JoeriS
Mastermind
Opties

Dan raad ik toch eerder deze pagina aan: https://samsungonderdelen.com/samsung-model/mc32f604tcten.htm Als je hier je onderdelen bestelt weet je in ieder geval zeker dat het gaat passen. 

members-moderator-signature-launch-february22-800x200
0 Likes
randmobiel
Journeyman
Opties
Op het moment dat ik het onderdeel nodig had was het niet via de site te vinden. Heb toen ook contact gehad met een moderator, volgens mij met jou en je kon me ook niet vertellen of het onderdeel wat wel verkrijgbaar was voor een ander model op mijn model paste.
0 Likes
JoeriS
Mastermind
Opties

Met mij? Ik denk het niet, maar als ik het wel was dan spijt het me dat ik dit vergeten ben :winking-face: het onderdeel wat je via mijnonderdelenhuis hebt besteld zie ik ook gewoon hier staan:

Hoe dan ook, lijkt het sowieso dat je de goeie te pakken hebt, ik hoor het graag of alles het weer doet nadat je hem hebt vervangen :smiling-face:

members-moderator-signature-launch-february22-800x200
0 Likes