op 16-05-2017 02:06 PM
Heb laatst een nieuwe samsung magnetron (type MG23F301ECW) gekocht, zie bijgaande foto's. Ik moet helaas constateren dat de magnetronfunctie het niet doet. De mangnetron wordt niet warm. Heb er evengoed veel geld voor betaald, maar je raadt het al ik ben de factuur kwijt. Heb dus helemaal niks. Wij hebben thuis bijna alles van Samsung, en hebben eigenlijk nog nooit meegemaakt dat iets het niet doet. Goede les voor de volgende keer, want ik zie op jullie site dat de originele aanschafnota erbij moet. Er zat wel een garantiebewijs bij, zie bijlage.Zou het echt erg jammer vinden als hij niet gemaakt kan worden. Gezien de waarde, verwacht ik dat ik hem aangetekend moet versturen?
op 18-05-2017 12:34 PM
Hey Pierre4, wat ongelukkig dat je magnetron het niet meer doet zeg 😞 In eerste instantie wil ik natuurlijk kijken of we dit kunnen oplossen, zonder dat er een reparatie aan te pas moet komen. Zou je de stekker er voor ongeveer twee uur uit willen halen? Kun je daarna testen of 'ie het doet?
op 19-05-2017 03:36 PM
Ik heb vandaag een mail gestuurd. Graag zou ik graag zo antwoord willen hebben, zodat ik hem kan opsturen naar het juiste adres. Ik ga vannacht op vakantie nl.
op 19-05-2017 03:41 PM