Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

mangnetron type MG23F301ECW

(Onderwerp aangemaakt op: 16-05-2017 02:06 PM)
254 Weergaven
Pierre4
First Poster
Opties

Heb laatst een nieuwe samsung magnetron (type MG23F301ECW) gekocht, zie bijgaande foto's. Ik moet helaas constateren dat de magnetronfunctie het niet doet. De mangnetron wordt niet warm. Heb er evengoed veel geld voor betaald, maar je raadt het al ik ben de factuur kwijt. Heb dus helemaal niks. Wij hebben thuis bijna alles van Samsung, en hebben eigenlijk nog nooit meegemaakt dat iets het niet doet. Goede les voor de volgende keer, want ik zie op jullie site dat de originele aanschafnota erbij moet. Er zat wel een garantiebewijs bij, zie bijlage.Zou het echt erg jammer vinden als hij niet gemaakt kan worden. Gezien de waarde, verwacht ik dat ik hem aangetekend moet versturen?IMG_0702.JPGIMG_0703.JPGIMG_0704.JPG

0 Likes
3 Antwoorden
Tim
GrandMaster
Opties

Hey Pierre4, wat ongelukkig dat je magnetron het niet meer doet zeg 😞 In eerste instantie wil ik natuurlijk kijken of we dit kunnen oplossen, zonder dat er een reparatie aan te pas moet komen. Zou je de stekker er voor ongeveer twee uur uit willen halen? Kun je daarna testen of 'ie het doet? 

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes
Pierre4
First Poster
Opties

Ik heb vandaag een mail gestuurd. Graag zou ik graag zo antwoord willen hebben, zodat ik hem kan opsturen naar het juiste adres. Ik ga vannacht op vakantie nl.

0 Likes
Tim
GrandMaster
Opties

Waar heb je de mail naartoe gestuurd? 

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes